Fil og udskriftsdeling på XP
Fra : HX

Dato : 13-08-02 08:11

Hej i NG.

Har 3 maskiner kørende på netværk via en "Linksys" router/hub.
De deler alle en adsl 256/128 uden der er opsat en værtscomputer.
Alle maskiner kører Win XP pro DK.
Internet-delingen kører fint.
Men forsøger jeg fra en maskine at gå ind i en andens delte mapper, så
fryser den maskine der forsøger at komme ind.
Så snart jeg "Logger af" på den maskine som jeg forsøger at komme ind i, så
er den anden inde i dens delte mappe.
Der er vist et problem med brugerettigheder her....?
Men hvordan opsættes det så der ikke behøves at logge af på den maskine jeg
forsøger at få adgang til?
Har inst. IPX/SPX protokollerne, og maskinerne kører samme arbejdsgruppe.

Venlig hilsen

HX