DSS kultur
Fra : Henning

Dato : 18-02-01 13:33

Hej , gamle som nye skribenter!
Hvad med lige at tage en slapper?
Udvise lidt selv disciplin og holde op med
at hetze mod hinanden, holde op med at skrive
bare for at genere hinanden, holde op med at
smide vejledninger i hovedet på hinanden,
holde op med at skrive off topic indlæg,
evt pakket ind i en gang pseudo on topic
snak.

Jeg håber alle kan se det fornuftige i,
at det væsentlige er at debattere og diskutere
det denne gruppe er oprettet til, nemlig seksualitet
og samliv, i bred forstand, med vægten lagt på det
seksuelle, som gruppens navn står for.

Derfor opfordre jeg til, at man ikke bruger ord og
vendinger, der er nedladende, antyder eller beskylder
andre for at være et eller andet de ikke er/tilkendegiver
at være. (ingen gætterier om "at så er hun/han nok sådan")

Gruppen har accepteret Hannes og mit tilbud om at vejlede,
så lad os få ro til at udføre dette arbejde, ellers er ideen
med at have "faste vejledere" formåls løs.Og gruppen vil
fortsætte med utallige mere eller mindre relevante vejledninger,
fra 4-5-6 forskellige skribenter som det sker lige pt.

Jeg vil ikke komme med "beskyldninger" mod nogen bestemte
men nogle er altså selv skyld i at gruppen "mudre til i fnidder og
fnadder" andre får det til at ske, ved at være uenige og starte
ironiske/sarkastiske tråde hvor der "harceleres" over at hans/hendes
synspunkter ikke er så "interessante" som noget han /hun selv, finder
gudsjammerlig overflødige.

Der er sat fut til news:dk.admin.netikette i dette indlæg, da det er totalt
off topic, men set i lyset af de seneste/igangværende diskussioner i DSS
Kan det være en ide at debattere visse ting omkring DSS

Puk kom i dk.admin.netikette med nogle gode, tankevækkende
overvejelser angående især vejlednings funktionen.

"Puk" <powder@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

så gruppen bedes tage stilling til de spørgsmål Puk rejser,

Jeg supplere så med:

Hvis ja, gruppen ønsker at bibeholde "vejleder_team_ideen"

Så:

Gruppens "forpligtelse" over for "vejleder-teamet"?

MVH
Henning