Transport fra hjem til dyrlæge?
Fra : kbn

Dato : 13-08-02 01:17

Er der nogle der ved, om der i Aalborg området findes dyrlæger, som (mod
betaling naturligvis) kan hente og bringe en kat, hvis denne skal til
undersøgelse hos pgl. dyrlæge? - altså, hvis ejeren af en eller anden grund
ikke selv har mulighed for at få missen transporteret? På forhånd tak.

---

Please remove REMOVETHISPLEASE from my e.-mail address in case of personal
answers, using the reply button.

Fra : Camilla Scharff

Dato : 13-08-02 10:34

Hej med dig

Jeg kender desværre ingen dyrlæger i Aalborg, så jeg kan ikke umiddelbart
hjælpe dig... men jeg vil foreslå dig at slå op på De Gule Sider under
"Dyrlæger", og se, om ikke det skulle ske, at nogle af dem averterer med at
de laver hjemmebesøg (og selvom de ikke ligefrem skriver det, så ring og
spørg - langt de fleste dyrlæger tager på hjemmebesøg hos handicappede og
ældre m.fl., som ikke selv har mulighed for at komme i klinikken).

En anden løsning kunne måske være Falck, som jeg også mener har
dyretransport til og fra dyrlæge, hvis man altså betaler abonnement for
det...

Mvh. Camilla

"kbn" <surferREMOVETHISPLEASE@e-box.dk> skrev...

Fra : Katrine Nederby

Dato : 13-08-02 10:50

Hej

Om der findes dyrlæger, der henter og bringer ved jeg desværre ikke. Men
hvis du har et Falck abonnement, der dækker sygetransport gælder det også
transport af dine dyr, hvad enten du skal med eller ej Jeg har Falck
abonement ene og alene af den grund og mener, det koster
700-og-et-eller-andet om året. Da jeg har fem katte, men ikke har valgt at
bruge den nærmeste dyrlæge, er pengene for mit vedkommende givet godt ud

Mange hilsner
Katrine