MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win XP
Fra : PRESTIJ

Dato : 13-08-02 00:48

Hvad kan man gøre for at pc'en køre hurtigere i xp??
Eller findes der nogle fif i xp som gør at den ikke er så resource krævende
som den er nu??

Jeg har slået ALT grafisk fis fra i xp. Så mit skrivebord er i classic.

Andre forslag???

På forhånd tak

Fra : Madsen

Dato : 13-08-02 01:17

PRESTIJ skrev:

> Jeg har slået ALT grafisk fis fra i xp. Så mit skrivebord er i
> classic.
>
> Andre forslag???

Du kunne prøve at kigge på kørende services. Mange af dem har du
sikkert ikke brug for. Prøv evt. at lure følgende artikel, som godt
nok er beregnet til Win2000, men mange af de samme services går igen
på WinXP og kobles fra på samme måde. Bemærk også at du kan klikke
på hver enkelt service og se en beskrivelse af hvad den gør.

http://www.pcworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArtikelID=2437

Pas på med at gå alt for drastisk til værks. Det er en god idé lige
at holde øje med hvad du slår fra, så der er mulighed for at gå
tilbage til udgangspunktet, hvis noget efterfølgende ikke kører som
det skal.

Madsen.

Fra : Frans Jensen

Dato : 13-08-02 01:22

On Tue, 13 Aug 2002 01:48:28 +0200, "PRESTIJ"
<prestij@ishoejby.dk> wrote:

>Hvad kan man gøre for at pc'en køre hurtigere i xp??
>Eller findes der nogle fif i xp som gør at den ikke er så resource krævende
>som den er nu??

måske er der noget her du kan bruge:
http://www.svein.dk/WindowsXP/Tips/default.asp

http://www.microsoft.com/danmark/mspress/Pages/winxp_1365.htm

http://www.xpnet.dk/visartikel.php?kat=winxp

http://www.nicodemus.dk/winxp.htm

http://www.pcsupport.dk/support/windowsxp.htm

og måske skulle du overveje at lære lidt om søgning på Internet

http://www.google.com/search?q=%22XP%2Btips%22&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&lr=lang_da

--
Windows 9x/NT - 32 bit extensions and a graphical shell
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system originally