midifiles ? hvor ?
Fra : -=J.L.C & B.F=-

Dato : 12-08-02 22:52

hejsa.. søger lidt midi files til en kattehjemme side, gerne title melodien
fra Tornfuglene

nogen gode links til Midifiles lager ?

På Forhånd Tak.
MVH
Dawebman.
www.kd-clandk.subnet.dk

Fra : KH

Dato : 12-08-02 23:12

"-=J.L.C & B.F=-" <dawebman@os.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa.. søger lidt midi files til en kattehjemme side, gerne title
melodien
> fra Tornfuglene
>
> nogen gode links til Midifiles lager ?

Hey..
Der er masser at downloade fra en nyhedsgruppe... eller rettere flere
forskellige..
Eksempelvis; news:binaries.music.midi .
Bare spørg, så er der helt sikkert en, som har det, du søger.
Jeg vil da lige se, om ikke jeg skulle have den liggende...
Så sender jeg den pr. mail.. ok..

mvh KH

Fra : -=J.L.C & B.F=-

Dato : 13-08-02 08:11

ok
takker )

Fra : Claus Sørensen

Dato : 13-08-02 08:46

-=J.L.C & B.F=- wrote:

> hejsa.. søger lidt midi files til en kattehjemme side, gerne title
> melodien fra Tornfuglene

Husk at der er ophavsrettigheder på musik, så du må ikke ligge den på din
hjemmeside, hvis du ikke har tilladelse til det fra rettighedsindhaveren
(komponisten og evt. pladeselskab) - også selvom det kun drejer sig om en
midi-fil.

De herligste hilsner

Fra : P.N.

Dato : 13-08-02 10:20