XIDER-MUSIKKEN: TIMO MAAS - TO GET DOWN
Fra : Peter Theglev

Dato : 12-08-02 22:20

Peter

Fra : Lars Stokholm

Dato : 12-08-02 22:28

In news:dk.kultur.musik Peter Theglev wrote:

>XIDER-MUSIKKEN: TIMO MAAS - TO GET DOWN

Lad det hellere stå i OSS'en.

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 12-08-02 22:39

Lars Stokholm wrote:

> Lad det hellere stå i OSS'en.

Principielt er jeg helt og aldeles enig. Desværre læser nye folk sjældent
OSS'en. Ihvertfald betød oprettelsen af OSS'en ikke, at vi slap for alle
spørgsmålene om temaet til forsvundne danskere og den serbiske dansker og
hvad det nu ellers er, at der bliver spurgt til. En del af løsningen er
måske en mere hyppig repostning af OSS'en.

/Nikolaj

Fra : Lars Stokholm

Dato : 12-08-02 23:13

In news:dk.kultur.musik Nikolaj Borg wrote:

>Principielt er jeg helt og aldeles enig. Desværre læser nye folk sjældent
>OSS'en.

Næh, men det er nu bevist at de heller ikke læser tidligere indlæg i
gruppen. Der er altså ikke noget at stille op. Man kunne lave en
"sticker" med dato d. 1/1 år 2400 eller noget i den stil, hvor der
stod: "Prøv at høre her: Læs OSS'en inden du spørger om noget som
helst". Men det ville nok ikke accepteres :)

Fra : dumdum

Dato : 13-08-02 17:53

> [...]
>stod: "Prøv at høre her: Læs OSS'en inden du spørger om noget som
>helst". Men det ville nok ikke accepteres :)

Jeg blev "smidt" ind på usenet. Jeg anede ikke en hattefis om hvad det
handlede om. Jeg ved stadig ikke hvordan man søger i gamle indlæg og jeg
aner heller ikke noget om OSS'sen. Jo jeg ved godt hvad det er, men ikke
hvor det er. Usenets side virkede på mig ganske deprimerende kedelig og jeg
læste kunnetetikketten. Det jeg prøver at sige er at nye måske ikke lige ved
hvad det er og så derfor heller ikke læser den. Hvis der nu var en intro
eller noget i den stil ville det være ganske smart, men så smart har man jo
ikke valgt at være.

Mvh fra Louise
--
Masser af online spil, chat, sjov og konkurrencer på:
http://www.neopets.com/refer.phtml?username=nulre

Fra : Lars Stokholm

Dato : 13-08-02 17:21

In news:dk.kultur.musik dumdum wrote:

> [...]
>eller noget i den stil ville det være ganske smart, men så smart har man jo

Intro står for introduktion, right? http://www.usenet.dk/info/

Desuden kan du læse en introduktion til en hvilkensomhelst dansk
gruppe på: http://www.usenet.dk/grupper.pl

Fra : N/A

Dato : 12-08-02 22:41

Fra : Peter Theglev

Dato : 12-08-02 22:41

d. 12/08/02 23:39 skrev Nikolaj Borg på nikol@jSbPoArMg.dk i artiklen
FSV59.270$I46.96620@news010.worldonline.dk:

> [...]
> hvad det nu ellers er, at der bliver spurgt til. En del af løsningen er
> måske en mere hyppig repostning af OSS'en.

Jeg spørger lige: Hvad er OSS'en?

Peter

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 12-08-02 22:51

Peter Theglev wrote:
> Jeg spørger lige: Hvad er OSS'en?

Ofte Stillede Spørgsmål. Resten af verden kalder den en FAQ, men på
usenet.dk hedder den en OSS. Du kan finde den på
http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/

/Nikolaj

Fra : N/A

Dato : 12-08-02 22:51

Fra : Peter Theglev

Dato : 12-08-02 22:51

d. 12/08/02 23:50 skrev Nikolaj Borg på nikol@jSbPoArMg.dk i artiklen
p1W59.278$I46.98655@news010.worldonline.dk:

> Ofte Stillede Spørgsmål. Resten af verden kalder den en FAQ, men på
> usenet.dk hedder den en OSS. Du kan finde den på
> http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/
>
> /Nikolaj

Tak!

Peter

Fra : Ulrik Kold

Dato : 13-08-02 11:20

Peter Theglev wrote:

> Peter

LOL

Tak for indsatsen. Har du overvejet at reposte det her indlæg hver dag
indtil reklamen ikke bliver vist længere?

..kold
Hi! I'm your friendly neighborhood signature virus. | www.ulrikkold.dk
Copy me to your signature file and help me spread! | mig@ulrikkold.dk

Fra : Peter Theglev

Dato : 13-08-02 11:28

God idé.!

Fra : Peter Theglev

Dato : 13-08-02 12:47

Man kunne sætte sit computer-ur et par år frem, således at indlægget altid
står først? (Eller er det serverens ur, der afgør dette?)

Fra : Robert Piil

Dato : 13-08-02 13:02

On Tue, 13 Aug 2002 13:46:38 +0200, Peter Theglev <dtpeter@mac.com>
wrote:

>Man kunne sætte sit computer-ur et par år frem, således at indlægget altid
>står først? (Eller er det serverens ur, der afgør dette?)

Det bestemmer du svjh selv. Prøv! (i news:dk.test).

I første omgang er det vel modtageren, der bestemmer i hvilken
rækkefølge man vil se indlæggene. For mig gør det ikke nogen forskel,
jeg hopper direkte mellem de ulæste indlæg, og ser ikke de gamle,
medmindre jeg gør noget aktivt for det selv.

--
Robert Piil
http://piil.org

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 13-08-02 13:27

Peter Theglev wrote:
> Man kunne sætte sit computer-ur et par år frem, således at indlægget
> altid står først? (Eller er det serverens ur, der afgør dette?)

Det er dit eget ur, der afgør det, men det fleste servere er så kedelige, at
de ikke vil have noget at gøre med beskeder fra fremtiden, ihvertfald ikke
mere end et par dage. Du kan jo selv test det i news:dk.test som Robert
foreslår.

/Nikolaj

Fra : Peter Theglev

Dato : 13-08-02 13:38

Jeg har lige prøvet - det du'r ikke at poste et indlæg fra år 2003.

Nu er der sågar blevet spurgt i "Katapult" på P3 om nummeret! Er det virkelig
så fedt?

Fra : Troels

Dato : 13-08-02 13:40

> Nu er der sågar blevet spurgt i "Katapult" på P3 om nummeret! Er det
virkelig
> så fedt?

Ja, hør bare den udgave hvor det er mixet sammen med Irish boy. Det er bare
toppen...

/Troels

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 13-08-02 13:59

Troels wrote:

> Ja, hør bare den udgave hvor det er mixet sammen med Irish boy. Det
> er bare toppen...

Nå ja, den de bruger i udsendelserne om forsvundne serbere? Lad os få nogle
flere indlæg om det nummer.

/Nikolaj

Fra : Ulrik Kold

Dato : 14-08-02 10:02

Nikolaj Borg wrote:

> Nå ja, den de bruger i udsendelserne om forsvundne serbere? Lad os få nogle
> flere indlæg om det nummer.
>
> /Nikolaj

LOL for helvede! LOOOOL!

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 14-08-02 11:01

Ulrik Kold wrote:
> LOL for helvede! LOOOOL!

MÆÆÆÆH, for helvede!! Mæh, mæh, MÆÆÆHHHH. Fucking MÆÆH!!!!!

/Nikolaj

Fra : Ulrik Kold

Dato : 14-08-02 11:08

Nikolaj Borg wrote:

> MÆÆÆÆH, for helvede!! Mæh, mæh, MÆÆÆHHHH. Fucking MÆÆH!!!!!
>
> /Nikolaj

'Det eneste et grin kan gøre for at være mere grin end alle de andre
grin, det er at være overdrevet fniseren - altså bare grine for vildt.
Vi har et eksempel på det her: ROFLMAO!

Tak for i dag og tilbage til studiet'

..kold, *g*

Fra : dumdum

Dato : 13-08-02 17:50

Den tager heller ikke i mod beskeder fra et par år tilbage. Plathed plathed
plathed! Mit ur står altid på 00.00-2.00 stykker. Kan en computer mangle
batterier oder was?

Mvh fra Louise

Fra : Robert Piil

Dato : 13-08-02 18:25

On Tue, 13 Aug 2002 18:49:51 +0200, "dumdum" <no-priv@te-answe.rs>
wrote:

>Den tager heller ikke i mod beskeder fra et par år tilbage. Plathed plathed
>plathed! Mit ur står altid på 00.00-2.00 stykker. Kan en computer mangle
>batterier oder was?

Ja.

Et fikst lille program er About Time, som du kan få til at stille
computerens ur, hver gang du starter den op (hvis du er koblet på
nettet).

Det mest fremragende ved programmet - ud over det virker - er at det
er ganske gratis.

--
Robert Piil
http://piil.org

Fra : Robert Eriksen

Dato : 13-08-02 18:31

Robert Piil wrote:

> Ja.
>
> Et fikst lille program er About Time, som du kan få til at stille
> computerens ur, hver gang du starter den op (hvis du er koblet på
> nettet).

Alternativt kan du også prøve at skifte batteriet.
Pil kabinettet af (går ud fra det er en stationær) og find
batteriet på bundkortet. Det er et fladt rundt batteri, og få det
skiftet.
Pas på når du piller det ud. Alt efter 'batteriholder' kan du være
uheldig
at metalpinden der holder batteriet på plads knækker af.

Det KAN også være at batteriet er loddet fast på bundkortet så er det
straks værre. Men det har jeg nu hverken set eller hørt om de sidste
mange
år.

/Robert