Delta force dagger.....pinligt :)
Fra : Thomas

Dato : 12-08-02 21:00

Jeg kan ikke finde ud af første mision!

Hvad skal man her:
Locate and seize enemy intelligence documents??

/Thomas

Fra : Mogens

Dato : 12-08-02 21:40

On Mon, 12 Aug 2002 21:59:38 +0200, "Thomas" <mith@mail.dk> wrote:

>Jeg kan ikke finde ud af første mision!
>
>Hvad skal man her:
>Locate and seize enemy intelligence documents??
>
>/Thomas

Slagte de fleste fjender og smadre parabolen i den første lejr

Den med parabolen missede jeg selv da jeg spillede den mission

mvh Mogens

Fra : Frede Fiskehandler

Dato : 12-08-02 22:02

du skal finde papirer der ligger på skriveborde og smadre alle paraboler.
Husk lejren der ligger lidt afsides i forhold til den store lejr...og jeg
mener ikke den lejr du starter ved.

Fra : Potzy

Dato : 13-08-02 04:37

"Frede Fiskehandler" <Who@cares.my> skrev i en meddelelse news:3d582263$0$665$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> du skal finde papirer der ligger på skriveborde og smadre alle paraboler.
> Husk lejren der ligger lidt afsides i forhold til den store lejr...og jeg
> mener ikke den lejr du starter ved.

Det var det med papierne på skrivebordet....takker!

Fra : Frede Fiskehandler

Dato : 13-08-02 12:38

selv tak. du kommer nok igen og spørger. Hehe.... har selv gennemført
spillet på hard. Ikke den store udfordring.

Fra : // Overby

Dato : 13-08-02 21:27

> selv tak. du kommer nok igen og spørger. Hehe.... har selv gennemført
> spillet på hard. Ikke den store udfordring.

Enig - det er alt for simpelt og ensformigt, fjenderne er dumme og
uintelligente, bevæger sig sjældent, landskabene er ikke særlig flotte og
meget ensformige. Det burde faktisk ikke være særligt fedt, men alligevel
sidder jeg og spiller det, hver gang der kommer en ny version - hvorfor, er
mig en gåde

Daniel