katte og legetøj
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 18-02-01 13:13

Hej

hvad gør man ikke for sin kat. Pjevs får noget(syntes jeg) sjovt
kattelegetøj og så gider han ikke lege med det. Næ nej, han vil hellere lege
med mine pusser(store plysløver) så finder jeg nogle meget flotte bolde til
han, nænej han vil hellere lege med gl vinpropper og åge fra mine deoranter
som han stjæler fra badeværelset.
Det bedste legetøj som han har er e lille gul kylling som giver sjove
pivlyde fra sig(det ern en som jeg har køb inde i røde kors for en kr, for
mange år siden). Den kan han gå rundt med i hele værelset og så smide sig og
så ska den sparkes lidt. eller den lille hårtot oppe på kyllingen hovede
skal slikkes. det ser så sødt ud.
men han kan også finde på at hugge mine plysbamser som er doppelt så store
som ha og slæpe dem ud på gulvet og sa skal de bare mishandles. Så jeg tror
jeg vil lade være med at købe legetøj til ham fremover. For han hugger bare
mine ting og leger med dem.
Men en ting må han dog ikke lege med.. det skete for nogle år siden, da sad
jeg inde i stuen og læste og så kommer han ind fra soveværelset med noget
hvidt i munden. Da så jeg at det var min bh. da satte jeg en stopper. Han må
gerne lege med mine ting, men da ikke med mit tøj.

mvh Cindie og Pjevs