taletidskortnroplysning
Fra : tommy

Dato : 12-08-02 18:46

hej ng
er der nogle muligheder for at få oplyst ejere af tlfnr. fra taletidskort ??

Grundet cikane fra taletidsnr om vold og lign
eller er der kun politiet som eneste mulighed
hilsen tommy

Fra : JMo.

Dato : 12-08-02 19:06

On Mon, 12 Aug 2002 19:46:10 +0200, "tommy" <mysser@mail.dk> wrote:

>er der nogle muligheder for at få oplyst ejere af tlfnr. fra taletidskort ??

Prøv www.dgs.dk. De fleste selskabers kunder er her, inkl.
taletidskunder. Dog kun hvis de 1) er registreret og 2) ikke har
udeladt nummer

Fra : tommy

Dato : 12-08-02 19:30

har prøvet men uden resultat
bliver derfor anmeldt til politiet imorgen
min nevø er blevet truet med tæsk og det der er værre
Det må jo være en tøsedrengder ikke tør at stå frem
tak for hjælpen
tommy

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 12-08-02 21:09

Hvad er nummeret?

Fra : tommy

Dato : 13-08-02 00:36

24893350

Fra : Fischer

Dato : 12-08-02 19:10

> er der nogle muligheder for at få oplyst ejere af tlfnr. fra taletidskort
??

Kun hvis det er registreret og ikke har hemmeligt nummer.

> Grundet cikane fra taletidsnr om vold og lign
> eller er der kun politiet som eneste mulighed

Ofte, ja.

*Fischer

Fra : S.V

Dato : 13-08-02 01:55

Generalt registere tdc ikke taletidskunder i telefonbogen eller på
www.dgs.dk

Men de plejer at registere dem i deres interne system hvis folk registere
sig..

Fra : Fischer

Dato : 13-08-02 05:27

> Generalt registere tdc ikke taletidskunder i telefonbogen eller på
> www.dgs.dk
> Men de plejer at registere dem i deres interne system hvis folk
> registere sig..

Ja, men nogen registrerer sig ikke.
Og de interne oplysninger må de ikke udlevere til dig og mig.

*Fischer