Skærme
Fijala 3554
Hvorfor er der pris-forskel
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 12-08-02 17:57

Ja dav.

Nu har jeg kigget på Samsung's hjemmeside.

Jeg kan ikke se at der er teknisk forskel på:
SyncMaster 181T Hvid/Sølv/Sort

Er der nogen der ved hvorfor der er prisforskel

--
M.v.h.
Hans Nikolajsen

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-08-02 18:09

"Hans Nikolajsen" <hn2test@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Ja dav.
>
> Nu har jeg kigget på Samsung's hjemmeside.
>
> Jeg kan ikke se at der er teknisk forskel på:
> SyncMaster 181T Hvid/Sølv/Sort
>
> Er der nogen der ved hvorfor der er prisforskel

Der er jo forskel i finishen... Jeg vil tro at det er forskelle i
produktionen, der gør det.

Ligesom Sony, der tager 4-500 kr mere for en guldfarvet enhed (ES),
fremfor sort....

- Martin

Fra : WE

Dato : 12-08-02 19:33

Et kilogram sølv er formentligt dyrere end en kilogram sort.

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 12-08-02 20:30

Hej

Hans Nikolajsen wrote:
> Er der nogen der ved hvorfor der er prisforskel

Udbud og efterspørgsel samt blærerøvstillægget.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Per Bruus

Dato : 13-08-02 19:06

> Er der nogen der ved hvorfor der er prisforskel
>
> --
> M.v.h.
> Hans Nikolajsen

Jeg har fået at vide at den store prisnedsættelse
kun er midlertidig og skyldes et (for) stort lager af
sorte og hvide skærme.

vh.
Per

Fra : Lennart

Dato : 14-08-02 06:53

> Jeg har fået at vide at den store prisnedsættelse
> kun er midlertidig og skyldes et (for) stort lager af
> sorte og hvide skærme.

De er allerede steget ca. 1000 kr. på edbpriser. Dohhhh Jeg havde nemlig
tænkt mig at købe en om en 3 ugers tid

MVH
Lennart