IR interface
Fra : Kim Bindesbøll

Dato : 12-08-02 17:29

Hvor kan man få et IR interface til at forbinde COM-porten på en stationær PC med IR på en Nokia 6510?

Venlig hilsen
Kim Bindesbøll

Fra : Thomas Lykkeberg

Dato : 12-08-02 17:38

On Mon, 12 Aug 2002 18:28:37 +0200, Kim Bindesbøll <kba@person.dk>
wrote:

>Hvor kan man få et IR interface til at forbinde COM-porten på en stationær PC med IR på en Nokia 6510?
Det kan du ikke, men du kan vælge IR enheden som kommunikationsenhed i
din dial-up forbindelse i stedet for en COMx port. Jeg går ud fra at
du vil bruge din tlf. som modem til at ringe op til internettet.

Du skal dog først "enable" din IR port på din PC i BIOS og/eller i
kontrol panel i Windows.

/Thomas

Fra : Thomas Lykkeberg

Dato : 13-08-02 07:35

Sorry, misforstod dit spørgsmål.. Doh!

/Thomas

Fra : Fischer

Dato : 12-08-02 18:01

> Hvor kan man få et IR interface til at forbinde COM-porten på en
> stationær PC med IR på en Nokia 6510?

Hos T-Hansen:
http://shor.ter.dk/260577748

*Fischer

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 13-08-02 06:32

> Hos T-Hansen:
> http://shor.ter.dk/260577748

Og den fungere kanon, jeg bruger den med stor succes til både 8310 og 7650.

Fra : Apollo14

Dato : 12-08-02 17:34

Kim Bindesbøll <kba@person.dk> pludrede i

> Hvor kan man få et IR interface til at forbinde COM-porten på en
> stationær PC med IR på en Nokia 6510?
>
> Venlig hilsen
> Kim Bindesbøll

Har ikke set et herhjemme, men du har vel USB på din pc, for så kan du
bare købe sandberg's irdakit, og det virker da perfekt med min T68I,
men skal det være via serielporten, så er der vist kun en vej, og det
er kabel.

--
Kenneth Pedersen aka apollo14
Flower: 19262549 - apollo14dk@hotmail.com

Fra : Peter Rongsted

Dato : 13-08-02 09:23

Apollo14 <apollo14dk@hotmail.com> wrote:

> [...]
>bare købe sandberg's irdakit, og det virker da perfekt med min T68I,
>men skal det være via serielporten, så er der vist kun en vej, og det

www.thansen.dk har en. Jeg har også set det andre steder.

Peter

Fra : Apollo14

Dato : 13-08-02 11:31

nospam@rongsted.dk (Peter Rongsted) pludrede i news:3d58c1ae.596873228
@news.tiscali.dk:

> www.thansen.dk

Hmmm den havde jeg ikke lige set. Men alle pc'er har vel USBport
efterhånden, og det letter en del.