Riget @ The Kingdom - DVD ?
Fra : Rasmus A. N.

Dato : 12-08-02 17:21

Angående Riget på DVD, er denne udgivelse OK:
http://www.proshop.dk/proshop/visprodukt.asp?id=ICAD2001
Er de engelske undertekster valgfrie?

Pro Shop vil have 228,- for filmen, kan det gøres billigere?

--
Venligst >> Rasmus.

Fra : Brian Nielsen

Dato : 12-08-02 17:56

"Rasmus A. N." <rasmus@spectrus.dk> skrev i en meddelelse
> Angående Riget på DVD, er denne udgivelse OK:
> http://www.proshop.dk/proshop/visprodukt.asp?id=ICAD2001
> Er de engelske undertekster valgfrie?
>
> Pro Shop vil have 228,- for filmen, kan det gøres billigere?

Hvis du er fan af Riget/Trier, så køber du ikke den udgave. For det første
har den engelske censur haft saksen fremme,
for det andet er det ikke alle Triers afsluttende kommentarer der er med.
For kilder, kan du læse de anmeldelser der er linket til fra
www.dvd-basen.dk.

Vent hellere på den danske udgave, som skulle komme senere på året.

/Brian

Fra : Rasmus A. N.

Dato : 12-08-02 19:14

"Brian Nielsen" <bn73@worldonline.dk> skrev:

> Hvis du er fan af Riget/Trier, så køber du ikke den udgave.

Fan og Fan - jeg vil blot ha' det bedste!
Så, jeg er vel en slags Fan.

> For det første har den engelske censur haft saksen fremme,

Føj da!!

> for det andet er det ikke alle Triers afsluttende kommentarer der er med.

Se det er jo et must!

[Snip]
> Vent hellere på den danske udgave, som skulle komme senere på året.

Jeg venter, så kan det være økonomien er bedre til den tid.

--
Venligst >> Rasmus.