affaldsmis i Ribe
Fra : Bente Lyngsøe

Dato : 12-08-02 17:15

hej NG

min svigermor har sidste dag fået en kat (efter tøsen på 9 plagede i lang
tid) som rendte rundt inde i en butik i Ribe. jeg ved ikke hvilken butik.
killingen blev foræret væk til næsten alle, men folk forlod den i butikken
uden at tage den med så da min lille svigerinde så den mente hun at den
skulle med hjem.

killingen er meget mager og har ikke fået mad i et par dage i hvert fald.
Han er utrolig glad for mennesker, men kan bestemt ikke lide hunden når den
kommer for tæt på.

jeg selv kunne godt tænke mig at vide hvem der bare sender en killing på den
størrelse ud på gaden.
Hassel som han hedder har nu et godt om end lidt voldsomt hjem på koldingvej
74 i ribe. Ungerne deroppe er ikke særlig blide når de har med dyr at gøre
men til gengæld elsker dyrene dem virkelig højt alligevel.

jeg har lagt billeder af missedyret ind på min profil.

Bente