hvad hedder filmen ?
Fra : wojci

Dato : 18-02-01 12:43

Hej

Jeg søger efter en film som jeg ikke kender titlen på...

I filmen er der en bunke vikinger som stjæler en guld-klokke. En ret stor
guld-klokke. Det foregår et sted i østen. Jeg husker ikke så meget mere -
der var vist en del slåskamp med sværd og lign.

Nogen der kender titlen ?

--

/wojci

wojci at wojci dot dk

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 20-02-01 22:43

"wojci" <wojci@wojci.dk> skrev:

> [...]
>guld-klokke. Det foregår et sted i østen. Jeg husker ikke så meget mere -
>der var vist en del slåskamp med sværd og lign.

Mon ikke det er den her, som vist nok på dansk hed "Røde Orm og
langskibet"? Se her:
http://us.imdb.com/Title?0057259

Niels Søndergaard

Fra : Christina Estrup

Dato : 21-02-01 09:38

"Niels Søndergaard" wrote:

> Mon ikke det er den her, som vist nok på dansk hed "Røde Orm og
> langskibet"? Se her:
> http://us.imdb.com/Title?0057259

Så forstår jeg bedre, at det lød som noget fra Frans Bengtssons bog.

mvh
Christina
--
I wish I was in Wellington, the cafes and the bars,
The music and the theatre and the old cable cars

The Mutton Birds - "Wellington"

Fra : wojci

Dato : 25-02-01 16:05

In article <l4p59ts8kh8btcqjcmdescm2ilfm4m66kg@4ax.com>, "Niels
Søndergaard" <ns@post.cybercity.dk> wrote:

> Mon ikke det er den her, som vist nok på dansk hed "Røde Orm og
> langskibet"? Se her: http://us.imdb.com/Title?0057259
>
> --
> Mvh Niels Søndergaard

Ja det er den.