Sangen fra anden sal - DVD?
Fra : Rasmus A. N.

Dato : 12-08-02 17:01

Angående 'Sånger från andra våningen' @ 'Sangen fra Anden Sal'.
Er der nogen der kender en udgivelses dato for DK-DVD versionen?

--
Venligst >> Rasmus.

Fra : Morten Wartou

Dato : 12-08-02 17:02

"Rasmus A. N." <rasmus@spectrus.dk> skrev i en meddelelse
> Angående 'Sånger från andra våningen' @ 'Sangen fra Anden Sal'.
> Er der nogen der kender en udgivelses dato for DK-DVD versionen?

Jeg har haft den nogle måneder... :)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Rasmus A. N.

Dato : 12-08-02 17:19

"Morten Wartou" <donteventryspammingme@lokum.nu> skrev:

> Jeg har haft den nogle måneder... :)

Hvordan det?
Hvor har du handlet filmen, og har denne DK-tekster?

--
Venligst >> Rasmus.

Fra : Jakob Madsen

Dato : 12-08-02 17:58

http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=8435

--
mvh:// Jakob Madsen
mail:// jakob@zoidberg.dk

Fra : Rasmus A. N.

Dato : 12-08-02 19:17

"Jakob Madsen" <jakob@zoidberg.dk> skrev:

> http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=8435

Takker for link, forstår ikke hvorfor jeg ikke selv kunne
finde den.

--
Venligst >> Rasmus.

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 13-08-02 21:21

"Rasmus A. N." <rasmus@spectrus.dk> wrote in message

> Hvor har du handlet filmen, og har denne DK-tekster?

Filmen har, men ikke ekstra materialet, desværre. Og så udkom den da vist
allerede en gang i april/maj, hvis jeg ellers husker Scanbox's hjemmeside
korrekt.
hygge
Nicolai

Fra : Jens Thomsen

Dato : 12-08-02 18:14

"Rasmus A. N." <rasmus@spectrus.dk> skrev i en meddelelse
> Angående 'Sånger från andra våningen' @ 'Sangen fra Anden Sal'.
> Er der nogen der kender en udgivelses dato for DK-DVD versionen?

Den udkom i juni. Burde kunne købes hos de fleste velassorterede
forhandlere. Har såmænd selv stået og kigget på den idag.

MVH
Jens

Fra : Rasmus A. N.

Dato : 01-09-02 17:32

"Rasmus A. N." <rasmus@spectrus.dk> skrev:

> Angående 'Sånger från andra våningen' @ 'Sangen fra Anden Sal'.
> Er der nogen der kender en udgivelses dato for DK-DVD versionen?

Så har jeg lige set 'Sange fra anden sal'. Det er godt nok en
meget mystisk film, en som skal ses flere gange inden den
måske forstås - eller er jeg bare lidt 'lam' i fatningen?

Er der nogen der har lyst til at 'udpensle' og forklare SFAS?

Jeg syntes godt om filmen; jeg elsker underlige og anderledes
film ala. Lost Highway og Sange Fra Anden Sal.

--
Best Regards: Rasmus.
My homepage: www.spectrus.dk - lidt af hvert.