MS Windows
briani 27239
Sletning af filer i brug - [WinXP]
Fra : Lars Jørgensen

Dato : 12-08-02 15:46

Hvis jeg vil slette nogle filer (med Windows Explorer) der allerede er i
brug, kommer der en besked om at det ikke kan lade sig gøre... fint nok, men
hos mig tager det hele 5 sekunder, inden beskeden dukker op. Hvorfor så lang
tid?

Del lader ikke til at gøre nogen forskel, hvilken partition filerne ligger
på (FAT32/NTFS) eller om jeg starter op i "safe mode".

For at gøre det hele mere mærkeligt, så kan jeg fortælle at det tager 10 sec
!!! hvis jeg vil slette en fil der er i brug, med WindowsCommander (min
favorit).

Nogen der har en god idé om, hvorfor det ta'r så lang tid, inden jeg får at
vide at filen ikke kan slettes?

--
Lars

Fra : Edmund

Dato : 12-08-02 16:03

Lars Jørgensen skrev:

> [...]
> WindowsCommander (min favorit).
>
> Nogen der har en god idé om, hvorfor det ta'r så lang tid, inden jeg

Det skulle vel ikke være XP RC1 du har eller en anden prøveversion

--
Mvh Edmund

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 12-08-02 16:10

In news:aj8iom$2fr$1@sunsite.dk, Edmund typed:

> Det skulle vel ikke være XP RC1 du har eller en anden prøveversion

Nej, ikke noget ustabilt beta-pjat Det er WinXP Pro man alle nyeste
updates/drivers.

--
Lars