LOTR - Endelig afklaring ønskes omkring DV~
Fra : Morten Steen

Dato : 12-08-02 15:35

Nu MÅ jeg altså have ren besked, inden jeg lægger en forudbestilling!

Jeg havde egentlig forudbestilt 4-disc udgaven, i en R2-UK version.
MEN læste så herinde et sted at R1-udgaven indeholder 5 discs, og ikke 4.
Den 5. disc er så med det hersens National Geographic-program.
Hvis dette er sandt, skal jeg naturligvis have 5-disc versionen. Men jeg kan
overhovedet ikke finde nogle sites der bekræfter denne 5-disc teori?!

Er der nogen derude der har nogle links, citater, eller noget i den stil,
som 100% bekræfter at der BLIVER en 5-disc udgave?

På forhånd tak.

Morten

Fra : A.And

Dato : 12-08-02 16:37

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen derude der har nogle links, citater, eller noget i den stil,
> som 100% bekræfter at der BLIVER en 5-disc udgave?

Her står at det er en 4 disc men der står også noget med en ny udgave af
National Geographic dvd'en. Måske det er det du har hørt?
http://www.dvdboxoffice.com/description.asp?pid=90022791&id=382D7CF1-2DE8-4D
0A-B645-7C2C1D9BD901&browser=&country=cad

Kim

Fra : Brian Nielsen

Dato : 12-08-02 17:52

> [...]
kan
> overhovedet ikke finde nogle sites der bekræfter denne 5-disc teori?!

Du kan købe National Geographics programmet i løssalg allerede nu. Jeg tror
ikke, at
det officielt er en integreret del af ekstramaterialet på R1's 5-disc
udgivelse.
Forvent derfor inkonsistens i coverart og menu-design i forhold til de
officielle
4 diske. Jeg kan naturligvis tage fejl...

/Brian

Fra : Tim Christensen

Dato : 12-08-02 18:05

"Brian Nielsen" <bn73@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
tror
> ikke, at
> det officielt er en integreret del af ekstramaterialet på R1's 5-disc

Bl.a på amazon.com står der at det er en ny version af National Geografic,
med ekstra matriale, hvor stor forskellen er i forhold til den udgave man
kan købe nu ved jeg ikke.

Mvh

Tim

Fra : sniper_Nolight

Dato : 12-08-02 18:35

> [...]
>
> Er der nogen derude der har nogle links, citater, eller noget i den stil,
> som 100% bekræfter at der BLIVER en 5-disc udgave?

ifølge både http://www.laserdisken.com/ og
http://www.axelmusic.dk/productDetails/lotr5dvd
BLIVER der en 5-disc udgave.
nedenstående er sakset fra en længere omtale af produktet hos
Laserdisken....

"Indholdet er identisk med Special Edition 4-disc udgaven + en 5. skive med
National Geographic: Beyond the Movie, nogle Decipher game cards samt to
statuetter lavet af skulptørerne fra Sideshow Weta."

Klik derhen!

sniper_Nolight

Fra : Simon Pedersen

Dato : 12-08-02 19:06

Godt så.
På Region 2 markedet kommer der følgende :
- Den der er ude nu (2 Disc)
- Extenden Edition (4 Disc)
- Limited Boxed Edition (4 Disc + Bogstøtter)

Desuden bliver der også udgivet en R1 udgave med en "National Geographic"
dvd. Den kan købes i en R2 udgave i løssalg.

Fra : Andreas Ohn-Andersen

Dato : 20-09-02 20:54

Simon Pedersen <flowbreakers@hotmail.com> skrev i
> Godt så.
> På Region 2 markedet kommer der følgende :
> - Den der er ude nu (2 Disc)
> - Extenden Edition (4 Disc)
> - Limited Boxed Edition (4 Disc + Bogstøtter)

Er den eneste forskel bogstøtterne? Giver man 100 kr for dem?

Andreas

Fra : Simon Pedersen

Dato : 22-09-02 20:41

"Andreas Ohn-Andersen" <andreas.ohn@mail.dk> wrote in message

> Simon Pedersen <flowbreakers@hotmail.com> skrev i
>
> Er den eneste forskel bogstøtterne? Giver man 100 kr for dem?
>
> Andreas

Ja. og æsken hele herligheden kommer i.

/SaP\

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 22-09-02 22:45

Andreas Ohn-Andersen escribió / skrev

> Er den eneste forskel bogst›tterne? Giver man 100 kr for dem?

Der er også nogle samler-kort og hvis jeg ikke husker helt galt, en
lille folder med.