3310 standby tid
Fra : Morten Holm

Dato : 12-08-02 14:35

Hej,

Jeg koebte for kort tid siden en 3310 og jeg ikke helt tilfreds med
standbytiden, hvilket sikkert skyldes det standardmonterede NiMH batteri.

Andre der har de samme erfaringer og/eller kan anbefale et andet batteri?

Morten

Fra : **TRADS**

Dato : 12-08-02 16:01

Ja.min har også en skod stb.tid ;-(

Fra : dion

Dato : 12-08-02 20:03

Standbytid under dårlige forhold er kun 30-40 timer hos mig.
Men jeg tror det afhænger meget af hvor god en signal man har. Er du altid i nærheden
af en sendemast vil standbytiden blive længere.
De i manualen opgivne stbtider er nok målt under optimale forhold.
--------------------
original message from trads@maskulin.dk

Fra : Bachelor

Dato : 12-08-02 20:34

"dion" <wrong@spam.out> skrev i en meddelelse news:6IT59.135$BZ2.2375@news.get2net.dk...
> [...]
> af en sendemast vil standbytiden blive længere.
> De i manualen opgivne stbtider er nok målt under optimale forhold.

Muligvis, men min kan let ligge i 4-5 dage men så bliver den selvfølgelig
heller ikke brugt stort set, det er måske det i glemmer. Standby tiden
kommer jo ikke oven i hvad i ellers måtte bruge telefonen til.

Fra : Per LH

Dato : 17-08-02 19:55

> Jeg koebte for kort tid siden en 3310 og jeg ikke helt tilfreds med
> standbytiden,

Jeg var heller ikke tilfreds, men forlængede sb tiden ved at:

1) undgå celleinformation

og

2) manuelt vælge sonofon (fra et telia-abb)

Jeg ved ikke hvad der gav hvad, og det er naturligvis kun en midlertidig
løsning

Per