Forsvundne katte
Fra : marianne hellemose

Dato : 12-08-02 13:57

Katte væk på mystisk vis
12-08-2002 - Familiedyr

I løbet af syv uger er mellem seks og syv katte sporløst
forsvundet fra Horsens. Ægteparret Rüoe har mistet tre katte og er bekymret
for, hvad der kan være hændt dem. Kristian Rüoe frygter, at hans katte er
blevet fanget af en person, som ikke kan lide katte, eller at de bliver
brugt til dyreforsøg. Kredsformand for Dyrenes Beskyttelse i Gedved Laila
Andersen finder det sandsynligt, at kattene ikke er forsvundet af sig selv.
- Der findes desværre mennesker, som ikke kan lide katte. Mange
katte bliver indfanget af sure naboer og sat ud så langt fra hjemmet, at de
ikke kan finde hjem igen. Det er en stigende tendens, siger Leila Andersen.
Horsens, side 6
Horsens Folkeblad 07-08-02

Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Inger Kaya

Dato : 12-08-02 14:08

GRRRR - kæft så led kan man da ikk være.

Blev virkelig ked af det da jeg læste det. Tænk at nogen ikk tænker
længere end som så.

/ Inger Kaya