MS Windows
briani 27239
Luk alle vinduer med en genvejstast (kombi~
Fra : Mureren

Dato : 12-08-02 12:37

Og det er altså _Luk_ ikke _Minimér_ !
Har søgt lidt på Google, og herinde, men kan ikke hitte det

Jeg synes ellers bestemt der var en der havde en tastekombination der kunne
lave tricket, og oven i købet havde delt sin viden herinde...

Mureren

Fra : Madsen

Dato : 12-08-02 12:58

Mureren skrev:

> Jeg synes ellers bestemt der var en der havde en tastekombination
> der kunne lave tricket, og oven i købet havde delt sin viden
> herinde...

Mon ikke det er denne her du tænker på?
http://makeashorterlink.com/?Q6D151F71

Madsen.

Fra : Mureren

Dato : 12-08-02 13:00

> Mon ikke det er denne her du tænker på?
> http://makeashorterlink.com/?Q6D151F71

Desværre, det virker ikke på min Win2K
Jeg mener nu også at kunne huske det var en anden kombination...

Men tak for forsøget

Mureren

Fra : Madsen

Dato : 12-08-02 13:09

Mureren skrev:

> Desværre, det virker ikke på min Win2K

Hmm, jeg kender ikke genvejen, men har du kigget i hjælp (F1)?

Madsen.

Fra : Mureren

Dato : 12-08-02 13:27

> Hmm, jeg kender ikke genvejen, men har du kigget i hjælp (F1)?

Jeg synes også at kunne huske at det var en udokumenteret feature, så det
hjælper nok ikke noget, men jeg gør da lige forsøget

Mureren

Fra : Phanton

Dato : 12-08-02 22:06

Hej

Det skulle vel ikke være Alt+F4.

vh phanton

Fra : Mureren

Dato : 12-08-02 22:59

> Hej
>
> Det skulle vel ikke være Alt+F4.
>
> vh phanton

Det er kun ét vindue den kombination lukker, så desværre

Mureren