Mysql databaser til download (lidt off top~
Fra : Kasper Kristensen

Dato : 12-08-02 12:02

OK lidt off topic, men jeg håber det går:

Jeg er ved at lære mysql/PHP og har brug for en ikke triviel mysql database
at test på/eksperimentere med. Er der nogen af jer som kender et sted man
kan downloade sådan noget? Indholdet af databasen er sådan set underordnet.

M.v.h.

Fra : Peter Binderup

Dato : 12-08-02 17:11

> [...]
> kan downloade sådan noget? Indholdet af databasen er sådan set underordnet.

Du kan downloade det til din egen maskine og teste det fra din egen maskine.

Installation af MySQL (windows) http://www.webcafe.dk/artikler/databaser/installermysql/
Apache http://www.webcafe.dk/artikler/apache/installer/
PHP http://www.webcafe.dk/artikler/php/installerphp4/

Så skulle du være klar til at teste på dit eget system.

MVH
Peter

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 12-08-02 17:52

Jeg formulerede mig nok ikke klart nok: Jeg skal bruge en database med data
i f.eks en adresseliste, som jeg så kan teste mine PHP-scripts på.

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-02 23:55

On Mon, 12 Aug 2002 13:01:44 +0200, "Kasper Kristensen"
<nospam.kasper.haeftholm@kristensen.mail.dk> wrote:

> [...]
>kan downloade sådan noget? Indholdet af databasen er sådan set underordnet.

Der er postet en CSV fil i dk.binaer lige nu... Der er da lidt
database i...

Aner ikk hvad du vil med det ... men hva faen ... here it goes!

dk.binaer
subj: database (deiwsphp)

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-02 00:37

SQL fil ...

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 13-08-02 08:09

Tak for det.

Fra : [5000] Jesper Brunho~

Dato : 13-08-02 10:21

Kasper Kristensen wrote:
> Tak for det.

dvs. du fik hvad du skulle bruge - eller mangler du mere?

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 13-08-02 11:48

Nej jeg mangler ikke noget. Databasen har jeg hentet ind i mysql, og det ser
sådan set fint ud.

Fra : Niels Andersen

Dato : 17-08-02 05:37

Kasper Kristensen wrote in
<3d57958d$0$43923$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:
> OK lidt off topic, men jeg håber det går:
[...]
> og har brug for en ikke triviel mysql
> database at test på/eksperimentere med.

Bare lige for at hjælpe dig en anden gang: Din indlæg var ikke lidt
offtopic, det var helt offtopic. Det havde nemlig overhovedet intet med PHP
at gøre.
Det havde der imod en hel til med database at gøre, så den rigtige gruppe
ville have været: dk.edb.database.

Held og lykke med at lære PHP og SQL. :)

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)