MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Logon i win 98SE
Fra : Kenneth

Dato : 12-08-02 11:47

Hej

Jeg har en Compaq maskine der kører på netværk. Den kører win98SE. Problemet
er at der ikke kommer nogen logon-skærm op i opstarten af maskinen. Når jeg
så "logger af" (jeg er jo ikke logget på!) får jeg lov at logge på domæne,
osv. Er det noget der skal ændres i registreringsdatabasen for at få lov til
det eller hur'?

PFT

Kenneth Manby

Fra : Peter Jensen

Dato : 12-08-02 15:41

> Jeg har en Compaq maskine der kører på netværk. Den kører win98SE.
Problemet
> er at der ikke kommer nogen logon-skærm op i opstarten af maskinen. Når
jeg

Prøv at tjek i kontrolpanel > Netværk står den til Windows Logon
(rullemenuen) - hvis, så
skift til Klientprogram til Microsoft Netværk - den vil 'promte' dig for
brugernavn og password
ved opstart (frit fra hukommelsen)

Mvh
Peter Jensen