foder råd søges!!
Fra : Henriette Lodberg

Dato : 12-08-02 11:46

Hej

Jeg trænger til et godt råd jeg har en meget tynd kat som trænger til
lidt sul på kroppen hvad kan jeg give den får at få den til at tage på???

Jeg giver den killinge fodre (royal canien tørfoder) det er det eneste
råd jeg har fået af min dyrlæge, den vil ikke have fløde.
Den får lidt fisk i ny og næ.

Den har fået orme kur.

gode råd modtages

Med venlig hilsen Henriette Lodberg

Fra : Nina El Falaki

Dato : 12-08-02 16:57

Hos dyrlægen kan du købe nogle rigtig dyre dåser med Hill's a/d, som er
beregnet til rekonvalcenter.

Er katten fertil vil det hjælpe at kastrere.

Nogle katte er bare født til at være magre.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats