Tæller forkert?
Fra : High End

Dato : 12-08-02 10:36

Jeg har en hjemmeside der har 2 frames.
Så jeg har altså en Forside.htm en Menu.htm og en index.htm som henter de 2
frames...

Når jeg så kigger i statistiken hos Wannafind hvor siden ligger, så er
Forside, Menu og Index ikke vist lige mange gange. Nogle gange er eks. Menu
vist 2 gange mindre end de 2 andre....

Er der nogle der har en logisk forklaring på dette..

www.TrioPop.dk

Fra : Lina L

Dato : 12-08-02 12:30

> [...]
Menu
> vist 2 gange mindre end de 2 andre....
>
> Er der nogle der har en logisk forklaring på dette..

Det kunne være fordi der er nogen, der går ind på forside.htm - altså
www.ditdomæne.dk/forside.htm - i stedet for at gå ind på www.ditdomæne.dk.

Det kunne f.eks. være fordi du har måske har grafik på forsiden, der er
længe om at loade, så folk lige hurtigt vil ind på forsiden eller måske lige
skal se noget på forside.htm og ved, at de kan komme derind på den måde?

Om det er logisk, må du selv afgøre, men det kan sagtens være en mulighed :)

Fra : High End

Dato : 12-08-02 13:15

Mystisk...
I dag er index vist 9 gange, og menu & forside kun 8....
hmmmm...

Fra : Zakria

Dato : 13-08-02 20:42

jeg har selv prøvet at gå ind på selve forside.htm osv de fleste gange er
det fordi nogle søgemaskiner (fx. google) finder søgeordet på forside.htm og
laver et link til den.

v. h
zakria

Fra : High End

Dato : 14-08-02 07:27

Kan man ikke få den til at hente menu'en ligemeget hvilken siden man går ind
på...
Også hvis man bookmarker den, så man ikke kun bookmarker forsiden...