Auto Login
Fra : Martin Jensen

Dato : 12-08-02 09:32

Er der nogen der kender et auto-login script ???
(Sådan at man kan krydse et felt af, og næste gang man besøger
siden er man automatisk logget ind)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Sinkbæk

Dato : 12-08-02 10:23

Martin Jensen wrote:
> Er der nogen der kender et auto-login script ???
> (Sådan at man kan krydse et felt af, og næste gang man besøger
> siden er man automatisk logget ind)

Ja, det kender jeg da godt - det er ret smart, hva'?

Thomas Sinkbæk
www.sinkbaek.com
- Broder Salsa: "København det er altid kokos"

Fra : TH

Dato : 12-08-02 10:36

> Ja, det kender jeg da godt - det er ret smart, hva'?

Hahaha...

Seriøst...kig mere på cookies...Evt på phpbuilder.com

/TH

Fra : Larz

Dato : 12-08-02 16:23

Martin Jensen wrote:
> Er der nogen der kender et auto-login script ???
> (Sådan at man kan krydse et felt af, og næste gang man besøger
> siden er man automatisk logget ind)

Hint: Opret en cookie med en variabel "guid" f.eks. den skal have en
unik værdi... se på http://dk.php.net/uniqid

Opret en tabel i din database hvor denne unikke id står i - og hvis
brugeren har en cookie hvor denne værdi er i - så skal han bare være
logget ind...

--
-
Lars