Så skete det sørme...
Fra : Lars Knudsen

Dato : 18-02-01 11:54

....efter lidt overvejelse har vi nu to hunde

Go'e "gamle" Sascha - kulsort langhåret blanding af Border Collie og
Labrador - hun ligner egentlig mest en Flatcoated, men er lidt mindre - på
to år og et par måneder har fået en legeven. En lille sød hvalp der nu efter
tre dage næsten lyder navnet Simba ligger lige nu og sover i sin kurv.
Sascha kan sådan nogenlunde tumle Simba, men bare vent - for hvad Sascha
ikke ved er at Simba nok snart vokser hende over hovedet.

For hun er en gul Grand Danois med fint sort ansigt - og lige nu med ører så
lange at hun er ved at træde i dem og poter større end Sascha's...

*wof*

** Lars

Fra : Lars Knudsen

Dato : 18-02-01 12:11

> ...efter lidt overvejelse har vi nu to hunde

Glemte helt.. Sådan en hvalp får ting til at ske - nu fik jeg for eksempel
montoret telefonledningen der kører min telefon og ADSL færdig, den havde
ligget løst på gulvet i et halvt års tid! *S*

** Lars

Fra : N/A

Dato : 18-02-01 19:36

Fra : R. Ilsøe

Dato : 18-02-01 19:36

> Labseren har jeg haft fra hvalp og Flatteren fik jeg for 2,5 år siden (da
> han var 13 måneder) og de har MEGEN stor glæde af hinanden!

Hvor har du flatteren fra? Jeg arbejder selv med Flattere og har gjort det
mere eller midre i 10 år. Jeg har den dejlig tøs på 8 år. (Fra Tebca / Whip.
kennelerne i jylland)

R. Ilsøe

Fra : Praxis

Dato : 18-02-01 20:29

Hejsa Lars

Og tillykke med familie forøgelsen*S*
Selvom du nok ikke skal æde din gamle hat på at det bliver Simba, der bliver
dne dominerende*S* I en hunde flok er det ikke størrelse, men alder og
temperament, der gør det.
Da jeg arbejdede for en dyrlæge i Århus, for ca 7 år siden, hvad vi en
hundeflok på 4 som klienter. En chi-hau-hau hanhund, 2 chi-hau-hau tæver og
en grand danois hanhund. Og det var absolut chi-hau-hau hanhunden der var
den dominerende. Selvom han dog brækkede forbenet en dag, da grand damoisen
underkastede sig ham, og kom til at sætte sig på ham. Men han kom sig dog
hurtigt*S*

Knus Praxis©

Fra : Lars Knudsen

Dato : 22-02-01 20:07

Heysa,

> Og tillykke med familie forøgelsen*S*

Taaark - og vi er stadig alle glade!

> Selvom du nok ikke skal æde din gamle hat på at det bliver Simba, der
bliver
> dne dominerende*S* I en hunde flok er det ikke størrelse, men alder og
> temperament, der gør det.

Ja - ved det godt. Der er bare det, at Sascha er noget af en kylling - så
hun lader sig tryne af Simba indtil videre - eller også er det fordi hun ved
det er er hvalp, så den får lov at prøve lidt grænser af? Nu har Simba
fundet ud af, at man kan tage fat i Sascha's halsbånd og 'gå tur' med
hende... Ganske underholdende at se på...

Nu må vi se når de bliver større!

Og så er hun sørme ved at være renlig... Eller har i det mindste lært at man
går ud og tisser på aviserne i badeværelset hvis man absolut SKAL indendørs.
Jooo... Så hun er ganske lærenem - og en fornøjelse når man kommer gående
med begge vuffer i snor for at krydse den ene vej vi skal over for at komme
ned i skoven - sætter de sig begge pænt på plads ved kantstenen. Altså..

** Lars