Might & Magic VIII
Fra : Lars Eeg

Dato : 11-08-02 23:48

Hej gruppe!

Er der noger derude, som kan hjælpe mig videre i Might & Magic VIII? Der er
efterhånden en del spørgsmål, som trænger sig på. Kan du svare på bare et
eller nogle få af spørgsmålene, vil jeg blive glad for at høre fra dig.

1. hvordan kommer man til Island of Regna?

2. hvordan finder man The Skeleton Transformer i Shadowspire? Jeg tror, jeg
er kommet tæt på. Jeg er kommet ind i et stort rum eller en grotte inde i
Necromancer's Guild. Der er en dør, som man kan lukke, når man har aktiveret
nogle håndtag i en bestemt rækkefølge. Hvad er pointen?

3. hvor får man fat i nøglen til The Vault Of Time?

4. hvor er nøglen til kisten, der står ved siden af Bluesawn home i
Ravenshore

5. hvordan kommer man ind på 1. sal i Kessel's kantina i Ravenshore?

6. hvordan kommer man ind i Escaton's Crystal?

7. hvordan kan man benytte følgende:
a. Druid Circlet Of Power
b. Bone Of Doom
c. Fløjten
d. Heart of Air/Fire/Water
e. Drum of Victory
f. Dragon Leader's Egg
g. Lich Jar
h. Axe of Balthazar

På forhånd tak
Lars Eeg

Fra : Pelle

Dato : 12-08-02 14:32

Jeg synes det er et ret dårligt spil.

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 12-08-02 14:51

> Jeg synes det er et ret dårligt spil.

Den kommentar skal sgu nok hjælpe...

Anyway - her er et resultat fra www.google.com

http://www.uhs-hints.com/uhsweb/mm8.php

Fra : Lars Eeg

Dato : 13-08-02 08:48

Mange tak!!

Hilsen Lars

Fra : sword_of_destiny

Dato : 12-08-02 15:21

On Mon, 12 Aug 2002 15:31:31 +0200, Pelle <pele@it.dk> wrote:

>Jeg synes det er et ret dårligt spil.

Ja, skuffende

Fra : DWM

Dato : 12-08-02 23:15

"sword_of_destiny" <desser@edb.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, skuffende

Dejligt at se at folk kan komme med gode argumenter for det. :)

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

Fra : arc@na

Dato : 13-08-02 21:37

Pelle <pele@it.dk> wrote in