Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad er det bedste køb for 3.000?
Fra : Alex Jensen

Dato : 11-08-02 23:39

Hvilket digitalkamera kan i anbefale, hvis man ca. har 3.000 kr. at købe
for? Kameraet skal bruges til både små og store billeder, og kvaliteten skal
i begge tilfælde være i top. Desuden betyder mulighed for optisk zoom,
farvedisplay, hukommelse,batterilevetid og optagelse af film-/lyd-klip noget
for valget!

På forhånd tak!

AJ

Fra : emj

Dato : 12-08-02 00:45

Alex Jensen skrev i <3d56e831$0$51602$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>Hvilket digitalkamera kan i anbefale, hvis man ca. har 3.000 kr. at købe
>for?

Olympus Camedia C-300ZOOM
Max Resolution: 3,34Mpixels
Hilsen emj

--
http://mytrip.dk/enterpol/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : Alex Jensen

Dato : 12-08-02 06:47

Tak for det hurtige svar. Jeg vil også meget gerne høre begrundelser for
netop dette kamera. Hvad er fordelene og evt. ulemperne ved det?

AJ

Fra : emj

Dato : 12-08-02 07:19

Alex Jensen skrev i <3d574ca2$0$51589$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>Jeg vil også meget gerne høre begrundelser for
>netop dette kamera. Hvad er fordelene og evt. ulemperne ved det?

Jeg kender ikke præcis Olympus Camedia C-300ZOOM, som er et nyt
kamera, men jeg har selv et C990Z (nu udgået) og har tidligere haft en
endnu ældre Olympus.
Med 3000 på lommen, kommer man ikke så langt og kan let falde for et
digi i diskountbutikker af forskellig art.
Grunden til at jeg anbefaler C-300 Zoom (c. 3700 kr) bygger således på
egne erfaringer med Olympus digi.
God optik, høj opløsning, 3xoptisk zoom,Blitzens placering er i orden.
Mit C-990Zoom har lavet godt arbejde for mig og ligner i funktioner
C-300Zoom
Se evt. fotos fra min Alsacetur på http://home2.inet.tele.dk/elje/

Hilsen emj