MS Windows
briani 27239
Hjælp til hjælp
Fra : Henrik

Dato : 11-08-02 23:03

Fornylig da jeg skulle bruge hjælp funktionen i Outlook-Express kunne denne
ikke aktiveres. Filen c:\windows\help var ikke slettet, men den kunne ikke
aktiveres, hverken fra selve filmappen eller fra programmet. Nu viste det
sig at hjælp filen heller ikke fungerede fra start menuen eller Iexplorer.
Så jeg instalerede frejdigt 98se oveni igen, men ak lige lidt har det
hjulpet, hvad har jeg dog gjort, og hvad skal jeg gøre.
mvh
Henrik

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-08-02 05:02

C:\windows\help er en folder og ikke en fil.