Hjælp Til 3COM 3C905C-TX-M & Wake-On-Lan !~
Fra : Lars S. Jensen

Dato : 11-08-02 23:10

Hejsa

Hvordan i hede hulene sætter jeg Wake-On-Lan op ???

Og hvor i hede hulene henter jeg Magic Packet ????

Håber der er nogen derude i den favre verden som gider og hjælpe mig,
for nu har jeg sku bikset med det problem i 3 måneder nu.....

Med Venlig Hilsen Lars

Fra : KF

Dato : 12-08-02 06:38

"Lars S. Jensen" <Lars-S-J@Post4.Tele.Dk> wrote in message
> [...]
>
> Håber der er nogen derude i den favre verden som gider og hjælpe mig,
> for nu har jeg sku bikset med det problem i 3 måneder nu.....

Så er det vist på tide du begynder at læse lidt om emnet:
http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=wol

Mvh Klaus

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 12-08-02 10:55

Hejsa Klaus og alle Jer ander

Hvor finder jeg så Magic Packet på http://www.amd.com ?????
For jeg ka sku ikke finde den....Håber du / i vil hjælpe mig...På forhånd
Tak...

Mvh. Lars

Fra : JL

Dato : 12-08-02 13:55

Hej Lars
Hvis du endnu ikke har fået løst problemet, så kontakt mig via mail.
Jeg har et par programmer der kan vække pc'er over netværket med WOL, alle
med hver deres gode egenskaber.
Hvis du absolut vil anvende Magic Packet så kan jeg dog ikke hjælpe, det
program har jeg nemlig ikke..
Mvh
JL

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 12-08-02 17:02

Hejsa Igen igen

Kag jeg godt bruge Magic Packet og 3Com NIC Doctor samtidlig ???
Jeg har et 3COM 3C905C-TX-M Netværkskort, som kører over et LAN Netværk via
en Switch..

Mvh.
Lars

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 12-08-02 18:31

Ka man godt bruge Magic Packet i Windows XP ????