Hvalpetræning
Fra : Per Bøgebjerg

Dato : 11-08-02 21:23

Hej Alle

Er der nogen, som kan fortælle mig hvor og hvornår der er noget
hvalpetræning i Aalborg området?

Mvh
Per

Fra : Holm

Dato : 11-08-02 22:18

Per Bøgebjerg <per.bogebjerg@stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d56c77f$0$677$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Hej Alle
>
> Er der nogen, som kan fortælle mig hvor og hvornår der er noget
> hvalpetræning i Aalborg området?
>

> Mvh
> Per

Hej Per

> Hvis du kan bruge Nibe DCH , så er der netop startet et nyt hvalpehold.
Træningen er kl 18.30 på torsdage.

Holm

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 11-08-02 23:04

Prøv DKK. www.dkk-kreds7.dk . DKK har noget af det bedste hvalpemotivation.
Læg mærke til at det ikke er træning, men motivation, altså at det foregår
på hundens præmisser!

Hilsen Thorleif.

Fra : Martin

Dato : 11-08-02 23:19

"Gitte & Thorleif" <mejsen@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
hvalpemotivation.
> Læg mærke til at det ikke er træning, men motivation, altså at det foregår

Hej Per

Hundeklubben ude i gistrup har hvalpetræning hver Onsdag kl 18.30, vi er
også lige begyndt. Adressen er : http://home2.gvdnet.dk/~kreds16/ Det
ligger lidt efter gistrup når du kører ud mod nøvling. Klubben er ikke kun
for scæferhunde mere..

MVH

Martin Christiansen

Fra : Martin