Pusher
Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 11-08-02 21:00

Lige et spørgsmål til dem der så filmen igår på tv2! Da frank tager til en
reception, men hende luderen, er det så ikke sune wagner og resten af
psyched up janis han står og hilser på?????

Der er for øvrigt rigtig mange gode danske skuespillere med i den film, som
først er blevet "stjerne" inden for de sidste par år!!!

Fra : Robert Eriksen

Dato : 11-08-02 21:04

Jakob Strandgaard Andersen wrote:

> Lige et spørgsmål til dem der så filmen igår på tv2!

Jeg har også et spørgsmål til dem der så Pusher på TV2 i går.
Hvordan gjorde I?

Fra : rasmus carlsen

Dato : 11-08-02 21:35

> Jeg har også et spørgsmål til dem der så Pusher på TV2 i går.
> Hvordan gjorde I?

LOL

ras

Fra : Christian Muus

Dato : 11-08-02 22:46

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har også et spørgsmål til dem der så Pusher på TV2 i går.
> Hvordan gjorde I?

´Hvordan gjorde vi hvad?

Fra : Per.K

Dato : 11-08-02 22:48

"Christian Muus" <gergen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Robert Eriksen" <roe@adr.dk> skrev i en meddelelse

> ´Hvordan gjorde vi hvad?

Så den, den har først været vist her i aftes kl 20:55

Fra : Christian Muus

Dato : 11-08-02 22:45

"Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3d56c24f$0$697$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Lige et spørgsmål til dem der så filmen igår på tv2! Da frank tager til en
> reception, men hende luderen, er det så ikke sune wagner og resten af
> psyched up janis han står og hilser på?????

Jo, det er det!

Christian

Fra : Torben Larsen

Dato : 11-08-02 23:31

"Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Lige et spørgsmål til dem der så filmen igår på tv2! Da frank tager til en
> reception, men hende luderen, er det så ikke sune wagner og resten af
> psyched up janis han står og hilser på?????

Jeps det er det. Og de indspillede scenen i en lejlighed i min opgang hvor
en af dem fra Psyched Up Janis boede - kan ikke huske hvem. Og hvis de læser
det her skylder de os stadig en nats søvn, fribilletter og et nyt dørhåndtag
til døren i opgangen........

> Der er for øvrigt rigtig mange gode danske skuespillere med i den film,
som
> først er blevet "stjerne" inden for de sidste par år!!!

Sikkert
--
Torben
http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 12-08-02 00:01

"Torben Larsen" <turbonegro@[REMOVE]hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og hvis de læser det her skylder de os stadig en nats søvn, fribilletter
og et nyt dørhåndtag til døren i opgangen........

LOL!
Så vidt jeg husker er filmen fra midt 90'erne...?
Det er altid godt med minder fra begivenhederne..!

/RHH

Fra : Peter G.

Dato : 12-08-02 09:31

Torben Larsen <turbonegro@[REMOVE]hotmail.com> wrote...

> en af dem fra Psyched Up Janis boede - kan ikke huske hvem. Og hvis de læser
> det her skylder de os stadig en nats søvn, fribilletter og et nyt dørhåndtag
> til døren i opgangen........

Man må lide for kunstnen.

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Email address works.

Fra : Sunz

Dato : 12-08-02 10:44

Til sidst står der noget med Refn's onkel!! Hva er det han vil med det?? Var
hans onkel også pusher eller hva??

-Sunz

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 13-08-02 15:36

Sunz <sune23@worldonline.dk> scribbled:

> Til sidst står der noget med Refn's onkel!! Hva er det han vil med
> det?? Var hans onkel også pusher eller hva??

Come on. Det er ganske almindeligt at dedikere en film til en person. Typisk
én der dør mens optagelserne står på.

Mark
Er du musikekspert? Vi kan altid bruge en ny skribent.