Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon G2 og firmware...
Fra : William A. Husted, e~

Dato : 11-08-02 18:38

Hej,

Da mit Powershot G2 har haft nogle probmer med AF, her på det sidste (!) i
øvrigt, leder jeg forgæves efter en af de omdiskuterede
firmware-opdateringer på canons egen side. Kan dog intet finde, så jeg håber
nogen herinde ved hvor jeg skal lede?!

Håber der er en fremtid for min AF...

Venligst

William A. Husted, eaid.dk

Fra : Mikael

Dato : 11-08-02 18:55

http://www.powershot.com/powershot2/customer/firmware.html

Mikael

Fra : Mikael

Dato : 11-08-02 18:58

Ups! Lige for en sikkerheds skyld. Linket i forrige meddelese var til CAnon
USA. Her er linket til Canons 'hovedside', hvis der nu er forskel på
landeversioner.

Mikael

Fra : Mikael

Dato : 11-08-02 18:59

Flovt!

http://www.canon.co.jp/Imaging/BeBit-e.html

Fra : William A. Husted, e~

Dato : 12-08-02 00:43

Takker...Og slet ikke flovt - gør det selv hele tiden. Så jeg rødmer ik
mere, folk ved at de får endnu en mail med de vedhæftede filer...f.eks., ik!

Venligst
William