Zulu - summer - thank you for the sunshine
Fra : Jeppe Eriksen

Dato : 11-08-02 16:05

Hvad er det sangen hedder og hvem har lavet den? de spiller den på zulu i
den breaker hvor vigga svenson ligger begravet i sand.

På forhånd mange tak for svaret.

/Jeppe

Fra : Jeppe Eriksen

Dato : 11-08-02 16:18

"Jeppe Eriksen" <a@bluemail.dk> wrote in message
> Hvad er det sangen hedder og hvem har lavet den? de spiller den på zulu i
> den breaker hvor vigga svenson ligger begravet i sand.
>
> På forhånd mange tak for svaret.

nm, jeg fandt den selv; det er Boney M der har lavet den, og den hedder
Sunny

/jeppe

Fra : Lasse Rimmer

Dato : 11-08-02 23:33

Jeppe Eriksen skrev:

> "Jeppe Eriksen" <a@bluemail.dk> wrote in message

> nm, jeg fandt den selv; det er Boney M der har lavet den, og den hedder
> Sunny

Nå? Zulu-udgaven lyder nu mere som original-udgaven med Bobby Hebb end som
Boney Ms rædsels-tysker-disco.

--
VH, Lasse Rimmer

lasse@evilpandapunktumdk