Nyt indlæg i min dagbog
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 11-08-02 14:59

Til dem der er interesseret

Så er der nyt indlæg i min dagbog

http://kattens-osse.homepage.dk/dagbog.htm

Hilsen Randi

http://kattens-osse.homepage.dk

Fra : Eva

Dato : 12-08-02 12:40

Hej Randi
Endnu engang dejlig læsning.
Er jeg i dårlig eller trist humør læser jeg altid på din hjemmeside og så
trækker det straks i smilebåndet.
Må jeg evt. anbefale siden til nogle jeg kender, som godt kunne trænge til
noget positiv læsning?
Du (Undskyld Chip og Loui) er virkelig herlige skribenter.
Ser altid frem til næste afsnit.
Hilsen Eva, der stadig sidder og smiler
Randi Skindbjerg Kristensen <randi_k@post.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aj5qpo$3q3$1@news.cybercity.dk...

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 12-08-02 12:48

"Eva" <eva@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget positiv læsning?
> Du (Undskyld Chip og Loui) er virkelig herlige skribenter.

Jammen mange tak Eva. Jeg sidder her og får helt røde øre. Selvfølgelig må
du anbefale den til andre. Det er jeg da bare stolt over at du vil.

Tak igen for de fine ord.

Randi - der ikke helt ved hvor hun skal gøre af sig selv når hun bliver rost
med så fine ord.

Fra : Inger Kaya

Dato : 12-08-02 13:52

Sidder her med øre til øre smil på - elsker når der er nyt indlæg i
Jeres "dagbog"

Chip og Loui ( underforstået Randi) - du skriver fabelagtigt.... blev
endelig ved med det. Glæder mig allerede til næste afsnit...

/ Inger Kaya

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 12-08-02 16:03

> [...]
>
> Chip og Loui ( underforstået Randi) - du skriver fabelagtigt.... blev
> endelig ved med det. Glæder mig allerede til næste afsnit...

Jamen det er da næsten for galt.... TAK for de fine ord.

Randi - der slet ikke er vant til alt den ros

Fra : Lars Dahl

Dato : 12-08-02 20:52

Hej Chip & Loui.

I skriver altså godt, selvom det er uhøfligt at afbryde hinanden. Jeg
studsede dog lidt over et indlæg fra d. 25/8 2002? Det må være det, men
kalder at være forud for sin tid *S*
Jeg glæder mig til næste indlæg.

Mvh. Lars Dahl
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 13-08-02 07:06

.. Jeg studsede dog lidt over et indlæg fra d. 25/8 2002? Det må være det,
> [...]

Ak ja det er hvad man for ud af at skynde sig *LOL* skal straks få det
rettet.

Randi