MS Windows
briani 27239
USB problem..
Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 11-08-02 13:47

Hej alle...
Kan det virkelig passe når jeg har indstalleret noget hardware på en usb
port, så virker den hardware KUN på den usb port som jeg har indstalleret
den på, og ikke på nogle af de andre 4 porte på min computer...??
Hjælp please...??
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk Email foto@tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : Madsen

Dato : 11-08-02 14:16

Tholo - www.tholofoto.dk skrev:

> [...]
> en usb port, så virker den hardware KUN på den usb port som jeg
> har indstalleret den på, og ikke på nogle af de andre 4 porte på

Det burde den gøre, men softwaren skal sikkert geninstalleres på
pågældende port først. Sådan har det i hvert tilfælde virket her,
indtil videre.
Jeg har en USB-hub i skærmens sokkel og hvis jeg skifter min USB
kortlæser om til en af de andre USB-porte, så finder WinXP kort-
læseren og installerer softwaren en gang til. Det sker kun første
gang jeg bruger den port. Da softwaren allerede er inde i pc'en,
behøver jeg ikke at finde installations-cd'en frem. Det hele
foregår automagisk, men der er nok forskel på hvordan det fungerer,
afhængig af hvilket styresystem man sidder med.

Madsen.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-08-02 15:08

Som regel ikke.

Fra : Peter

Dato : 11-08-02 16:21

"Tholo - www.tholofoto.dk" <Tholo@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> port, så virker den hardware KUN på den usb port som jeg har indstalleret
> den på, og ikke på nogle af de andre 4 porte på min computer...??

Windows skulle meget gerne gemme driveren og finde ud af at du har byttet
rundt på dit USB-hardware og så installere det så det passer til den nye
USB-port - sådan fungere det ihvertfald i XP.

Hilsen fra Peter