MS Windows
briani 27239
problem i win XP Explore
Fra : Johnny Ravn

Dato : 11-08-02 11:57

når jeg går ind på en side for jeg at vide noget med at jeg skal hente java
virtual machine for at siden kan vises og hvis jeg siger ja til at hente den
kommer der en side op om at windows ikke kan gøre det mere hvad skal jeg
gøre???

/Johnny

Fra : JJ

Dato : 11-08-02 12:11

"Johnny Ravn" <Johnnyravn@postkasse.com> wrote in message
> [...]
den
> kommer der en side op om at windows ikke kan gøre det mere hvad skal jeg

Prøv at installere den fra denne side af:
http://windowsupdate.microsoft.com/

Det er der den findes i dag - tidligere var det:
http://www.microsoft.com/java/vm/dl_vm40.htm
Men den er lukket.

mvh
///JJ

Fra : Johnny Ravn

Dato : 11-08-02 13:39

> Prøv at installere den fra denne side af:
> http://windowsupdate.microsoft.com/
>
> Det er der den findes i dag - tidligere var det:
> [...]

nu har jeg hentet alle opdateringer med det virker stadig ikke siden jeg vil
ind på er www.spejder-ting.dk kan i få den til at virke
/ Johnny

Fra : Klitgaard

Dato : 11-08-02 14:01

"Johnny Ravn" <Johnnyravn@postkasse.com> skrev i en meddelelse

> [...]
den
> kommer der en side op om at windows ikke kan gøre det mere hvad skal jeg

Svaret er længere tilbage i gruppen.
F.eks i news:3po6lu83ki4jd3egsu9ebh055v45e5lg91@4ax.com

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : Johnny Ravn

Dato : 11-08-02 16:53

hvad skal jeg så gøre når den er downloadet ?
/Johnny

Fra : Klitgaard

Dato : 11-08-02 16:56

Åbn filen med winrar (www.winrar.com) og dobbeltklik på filen.