wanna-save
Fra : Gunnar

Dato : 18-02-01 09:25

Er der nogle der har modtaget en Nokia 3210 fra dem ??
Er de låst ?

Hilsen
Gunnar

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 18-02-01 10:02

"Gunnar" <hitcher@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der har modtaget en Nokia 3210 fra dem ??
> Er de låst ?

Ja og ja

--
Mvh. Søren C. Fischer

http://lmarr.dyndns.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 18-02-01 11:01

"Søren C. Fischer" <soren@fischer.as> skrev i en meddelelse

> Ja og ja

Og kan man låse dem op?
JA

--
Mvh. Morten Fruergaard, som har disse 2 biler til salg. Tlf.: 21230025
Fiat Uno 70 SXie, '90, grå, 100T km, el-ruder, c-lås, tågelygter, sænket

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 18-02-01 13:53

"Morten Fruergaard" <fornavn@efternavn.com> skrev i en meddelelse

> Og kan man låse dem op?
> JA

Hvis du boede på Lolland fik du lov til at lege lidt med mine to Nokia'er

--
Mvh. Søren C. Fischer

http://lmarr.dyndns.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 18-02-01 14:01

> "Morten Fruergaard" <fornavn@efternavn.com> skrev i en meddelelse

> Hvis du boede på Lolland fik du lov til at lege lidt med mine to Nokia'er

Det er ikke så svært.
Alt det koster er et kabel til 150 kr.
Du kan samtidig fx købe en vibratormotor til ca. 95 kr.
Så har du næsten tjent kablet ind, og du kan tilmed få nogle ekstra spil.

Fra : PsHdO

Dato : 18-02-01 12:41

Hej.

Ja, vi har modtaget én indtil nu (vi bestilte to)
Der står sim-låst på kassen så det vil jeg gå ud fra at den er.
Men TELIA men gratis abonnement er da også fint.
(Så må vi se på priserne på abonnementer om ½ år)

Mvh.
Peter

Fra : Møgelmose

Dato : 18-02-01 14:56

Vi bestilte 2 og har fået 1 indtil videre...
så jeg tror ikke der kommer mere end en til hver selvom der står 2
pr.husstand på wanna-save.dk

Fra : bebjo

Dato : 18-02-01 15:05

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Vi bestilte 2 og har fået 1 indtil videre...
> så jeg tror ikke der kommer mere end en til hver selvom der står 2
> pr.husstand på wanna-save.dk

Jeg har fået 2

--bebjo

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 18-02-01 15:21

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Vi bestilte 2 og har fået 1 indtil videre...
> så jeg tror ikke der kommer mere end en til hver selvom der står 2
> pr.husstand på wanna-save.dk

Jeg bestilte 2 og har fået 2.

--
Mvh. Søren C. Fischer

http://lmarr.dyndns.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 18-02-01 15:29

"Søren C. Fischer" <soren@fischer.as> skrev i en meddelelse
> Jeg bestilte 2 og har fået 2.

Jeg har fået 2 og min kæreste har fået 2.
De kom alle 4 samme dag.

Fra : PsHdO

Dato : 19-02-01 23:04

Hej.
> Ja, vi har modtaget én indtil nu (vi bestilte to)
> Der står sim-låst på kassen så det vil jeg gå ud fra at den er.

I dag kom den anden 3210´er

Mvh.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-02-01 19:42

Gunnar skrev:

>Er der nogle der har modtaget en Nokia 3210 fra dem ??

Ja, posten har lige været her med den...

>Er de låst ?

Ja.
--
venligst