MS Windows
briani 27239
Watchdog.exe?.....hvad er det og hvad gør ~
Fra : Jette Juel Hansen

Dato : 11-08-02 11:53

Hej Alle

Jeg har stooooore problemer med min computer, har dog fået rettet en del af
fejlene - sådan omkring 25 filer der var fejl i. Men nu kan jeg ikke starte
op uden jeg får beskeden at Whatsdog.exe har udført en ulovlig
handling................o.s.v..
Hvad går det ud på?.......jeg får beskeden at filen nok er beskadiget eller
mangler, kan bla. ikke lukke windows og outlook ned.

????

hilsen Jette

Fra : JJ

Dato : 11-08-02 12:02

"Jette Juel Hansen" <hansenj@post1.tele.dk> wrote in message
> [...]
starte
> op uden jeg får beskeden at Whatsdog.exe har udført en ulovlig

Hvilken Windows kører du?
Der findes en del watchdog.exe programmer iflg. Google, alle med forskellige
formål, så det er svært at sige om du lige netop har haft et af disse
programmer installeret.

Du siger du har haft fejl i en række filer. Har du haft harddisk-problemmer
eller virus (bare sådan jeg ved i hvilken retning jeg skal søge)?

mvh
///JJ

Fra : Jette Juel Hansen

Dato : 11-08-02 20:05

Jeg ved ikke om jeg har haft virus i denne omgang....ikke i følge Norton
virus program. For trekvart år siden havde jeg virus med sikkerhed og købte
en anden harddisk.
Jeg har det sidste halve år fået mange fejlmeldinger, - dog mest inden for
den sidste måned. Jeg har nu en fornemmelse af, at der er fejl på
harddisken. Den blev skiftet for 9 måneder siden.
Sidst da jeg skulle lukke ned for windows fik jeg meddelelsen "invalid
disk.....Replace the disk, and then press any key". der er på det tidspunkt
ingen diskette i drev a, men for at komme videre sætter jeg startdisketten
i, det går af sig selv derfra, men alt er slettet, jeg kan enten vælge at
installere en ren window 98 eller den version fra quick restore compaq cd
der fulgte med computeren. Efter et mislykket forsøg med en ren windows 98,
endte det med jeg brugte quick restore cd'en, da jeg ellers ikke kunne få
lov at installere driver... til bla modem, skærm o.s.v. Det er min egen
skyld det gik sådan, da jeg ikke havde fået taget backup af driverene.

Meeen der hvor problemerne har været størster, at jeg ikke kunne lukke
outlook express ned eller f.eks. åbne indbakke, billederne fryser. Ikke
engang taster ctrl+alt+del kunne lukke computeren. Det var den hårde vej på
hovedknppen. Opstart derefter foregår med scandisk der fandt alle de fejl i
systemfiler og DIR filer.

m.v.h.
Jette

Fra : arc@na

Dato : 12-08-02 12:16

"Jette Juel Hansen" <hansenj@post1.tele.dk> wrote in

> Hvad går det ud på?.......jeg får beskeden at filen nok er beskadiget
> eller mangler, kan bla. ikke lukke windows og outlook ned.

Kontrolpanel -> Tilføj/Fjern Programmer -> Fjern Watchdog.exe

Hvis programmet ikke står i listen, så søg efter den:

Start -> Søg -> Watchdog.exe

og slet den manuelt.

Hvis du har Norton Utilities, så kør evt. en Norton Windoctor for at
tjekke for fejl.

arc@na

Fra : O. Skjold

Dato : 12-08-02 21:53

"Jette Juel Hansen" <hansenj@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

<klip>
> Hvad går det ud på?.......jeg får beskeden at filen nok er beskadiget
eller
> mangler, kan bla. ikke lukke windows og outlook ned.

Jeg havde en scanner engang, hvor en fil "Watchdog.exe" blev inst.
sammen med softwaren.

--
Mvh.
O. Skjold / Odense