MS Windows
briani 27239
Start - Turn Off Computer
Fra : Morten Seeberg

Dato : 11-08-02 11:11

Hvordan fjerner jeg denne funktion fra alle brugeres start menu?

--

Remove X in front of address

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
/\/\orten $eeberg, Systems Engineer @
Maersk Data - Unix Based Solutions
#echo 'We don´t just boot Unix :)' > /dev/console

Fra : Morten Seeberg

Dato : 11-08-02 11:33

Meget flot det lykkedes mig ikke at beskrive noget brugbart også :)

Det er en XP Pro, jeg vil gerne vide om den kan flyttes uden at ændre i reg.
database, altså om der findes en poppet knap jeg kan fjerne et flueben fra
et sted...

Fra : Edmund

Dato : 11-08-02 11:40

Morten Seeberg skrev:

> [...]
>
> Det er en XP Pro, jeg vil gerne vide om den kan flyttes uden at ændre
> i reg. database, altså om der findes en poppet knap jeg kan fjerne et

start / kør / gpedit.msc / administrative templates / start menu and
taskbar

--
Mvh Edmund

Fra : Edmund

Dato : 11-08-02 11:42

Edmund skrev:

> start / kør / gpedit.msc / administrative templates / start menu
> and taskbar

Jeg har ikke en klap forstand på den slags, så det er på eget ansvar

--
Mvh Edmund