Giftige planter - billeder af ?
Fra : Brian & Christina

Dato : 18-02-01 08:59

Heyza -

Ja nu er familien så blevet forøget med Esmaralda en dejlig Aby på 1
1/2 år - og hun er allerede ved at falde til, de første timer hun var
her forgik alting i hurtigt løb, helst fra under sofaen til under
sengen, men alt blev udforsket alle ! hylder, skabe m.m blev taget i
besiddelse - men hyn var ikke så interesseret i kontakt, så det blev
hun så fri for Meeeen ved midnats tid i går ændrede det sig
pludselig, hun blev vildt legesyg, og ville kæle - mmmm dejligt og
i nat vågnede jeg pludselig vet at hun landede på min mave...mens hun
rodede lidt med dynen...og faldt i søvn ved mine fødder.....så ja ja -
hun skal nu nok blive en rigtig lille kæle mis Vi var forresten
meget bange for at hun skulle være meget ked af det, eftersom hun var
vant til at gå med 4 andre katte, men det giver hun overhovedet ikke
indtryk af, så det er bare dejligt !!

Nok om det, Jeg ville høre om nogen vidste en slags botanisk side hvor
der var billeder af de planter der er giftige for katte, der er nemlig
et par stykker fra listen, jeg ikke er sikker på, bla. vedbend ? Og
det er umuligt for mig at finde nogle billeder af disse, Men jeg har
tænkt mig at konsultere en blomsterbutik, så hun også kan få noget
stuebambus ?, eller nilgræs ?

Mvh

Brian, Christina & Esmeralda

Fra : Lise Falsing

Dato : 18-02-01 15:18

Brian & Christina <meier@london.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3a8f7ca6.700877@news.cybercity.dk...
> [...]
> det er umuligt for mig at finde nogle billeder af disse, Men jeg har
> tænkt mig at konsultere en blomsterbutik, så hun også kan få noget

Hej Brian, Christina & Esmeralda

Vedben er det samme som efeu.

På denne hjemmeside kan du gå ind på flower
databasen og søge både på danske og latinske
navne http://www.flowerweb.com/

Finder du den ikke der så prøv at søg i en
søgemaskine eks. www.google.com/
se så efter plante databaser der er mange af
dem der har billeder.

VH Lise Falsing
En Maine Coon hjemmeside
http://home1.stofanet.dk/celeste/index.html