Ødelagt display på noika 6210
Fra : GM

Dato : 10-08-02 23:16

Hej

Er der nogle som ved hvad det koster at få udskiftet displayet på en nokia
6210.

mvh
Gerner Majlandt

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 11-08-02 08:53

>Er der nogle som ved hvad det koster at få udskiftet displayet på en nokia
>6210.
[...]

349,- hvis du selv gør det. Oven i det, skal man vel betale en
reparatør en hel times arbejdsløn + lidt fortjeneste på displayet....
Kunne jeg forestille mig....

http://www.thansen.dk/products.asp?c=80829483&n=395924600#xy

/Henrik

Fra : michelangelo

Dato : 11-08-02 12:52

Er det vanskeligt at skifte det selv??

Michelangelo??

Fra : helloo.dk

Dato : 11-08-02 13:01

> 349,- hvis du selv gør det. Oven i det, skal man vel betale en
> reparatør en hel times arbejdsløn + lidt fortjeneste på displayet....
> Kunne jeg forestille mig....

Det behøver ikke koste så meget... Hvis du selv gør det kan du gøre det for
omkring 175,-
se www.mobilunlock.dk
ellers er det som regl 250,- for det
se evt. www.unlockservice.dk og der kan du finde den unlocker der ligger
tættest på dig.. (se links)

Fra : GM

Dato : 11-08-02 18:57

Hej

Ja det ser jo lovende ud, så er det jo ikke så dyrt som jeg havde frygtet.
men tør man sende din mobil til en fremmed?

mvh
Gerner

Fra : helloo.dk

Dato : 11-08-02 19:14

det er jo op til hver enkelt at tage stilling til.. Er der ingen Unlockere
hvor du bor?

--
Helloo.dk
helloo.dk åbner de fleste Nokia telefoner med garanti for kun 100,- kr.