MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Brugere !!
Fra : Spacemann

Dato : 10-08-02 22:19

Hej

Når man i xp åbner brugere har den xp-looket!! så har jeg hørt at man i kør
kan skrive "userpassword -2" eller noget i den stil for at få den "normale"
brugere frem, så den ser ud ligesom i 2000 !! - Men hvad er det man skal
skrive !!

Spacemann

Fra : Madsen

Dato : 10-08-02 22:29

Spacemann skrev:

> [...]
> man i kør kan skrive "userpassword -2" eller noget i den stil for
> at få den "normale" brugere frem, så den ser ud ligesom i 2000 !!

Det burde nu ikke være nødvendigt for at få det til at se ud lige
som i Win2000. Gå ind i Control Panel > User Accounts og fjern
fluebenet ved: 'Use the Welcome screen'.

Madsen.

Fra : Spacemann

Dato : 11-08-02 15:55

ja, men jeg vil jo gerne beholde velkomst skærmen !!

så man ku bare skrive noget i kør !!

Spacemann

Fra : Madsen

Dato : 11-08-02 16:16

Spacemann skrev:

> ja, men jeg vil jo gerne beholde velkomst skærmen !!
>
> så man ku bare skrive noget i kør !!

Kommandoen du tænker på er sikkert: control userpasswords2
Jeg kan bare ikke se hvad man skulle ændre her for at få det til at
køre som du gerne vil have det, for som jeg forstår dit spørgsmål,
så vil du gerne have vist alle oprettede brugere på velkomstskærmen
og det gør XP som standard, så vidt jeg ved.
Hvis du har oprettet flere brugere burde de automatisk blive vist på
velkomstskærmen i WinXP. Det eneste der som standard ikke bliver vist
er administratorkontoen. Er det den du gerne vil have vist, eller?

Det ville være dejligt hvis du klippede det væk du ikke svarer på og
svarer under det citerede. Det ville gøre dine indlæg en del mere
overskuelige. Læs mere her: http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Madsen.

Fra : Spacemann

Dato : 12-08-02 15:09

ja den var den !! - jeg takker mange gange !!

--
Spacemann
ICQ: 144131050