Sidder fast.....HJÆLP!!!
Fra : Jørn Jensen

Dato : 10-08-02 21:17

Hejsa alle sammen!!

Jeg har lige fået SOF2, KANON spil!!
Meeennn...nu sidder jeg sgu fast i det!!

Jeg er i starten af spillet, hvor jeg har reddet en mand ud, hvad han
hedder, kan jeg ikke huske!
Nu står jeg på en banegård, og manden er inde i en togvogn og jeg skal finde
kontrol tårnet og
give signal til at toget skal køre men det skal ske uden jeg bliver
opdaget!!

Jeg er gået ind i en "forhal" og op af et sæt trapper og sidder nu ced et
hul i muren!!
Nede i gården er der 2 vagter, den ene forsvinder ind i en
bygning(lager???)!!

hvordan slipper jeg forbi de to vagter??????????

Håber i kan hjælpe mig!!

Jørn

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 10-08-02 21:26

"Jørn Jensen" wrote:

> [...]
> Nede i gården er der 2 vagter, den ene forsvinder ind i en
> bygning(lager???)!!
>
> hvordan slipper jeg forbi de to vagter??????????

Hej, du skal finde din kniv frem og så kaste den i ryggen af vagten,
derefter kan du fortsætte.

Hvis du blot prøver at snitte i ham, går alarmen.

> Håber i kan hjælpe mig!!
>
> Jørn

Held og lykke.

Mvh. Jacob.

Fra : Jørn Jensen

Dato : 11-08-02 09:21

Hejsa Jacob!

YES YES YES!!!!!!!!
Tak for hjælpen!

Jørn

Fra : Poul Christensen

Dato : 11-08-02 15:45

Hej Jørn.

YES YES YES!!!!!!!!
Tak for hjælpen!

Jørn

SoF2 er helt klart noget af det fedeste - prøv det også på nettet.

Skriv en anden gang, hvilket spil du ønsker hjælp til i overskriften; så er
det lettere at orientere sig.

Fortsat god spillelyst - måske mødes vi til cyberwar.

Hilsen Poul

---