MS Windows
briani 27239
win XP
Fra : Johnny Ravn

Dato : 10-08-02 17:26

Hejsa.
Jeg vil gerne have at mine ikoner bliver til "et tryks ikoner" som på en
hjemmeside er det muligt i XP
/Johnny

Fra : Edmund

Dato : 10-08-02 17:43

Johnny Ravn skrev:

> Hejsa.
> Jeg vil gerne have at mine ikoner bliver til "et tryks ikoner" som på
> en hjemmeside er det muligt i XP

Funktioner / mappeindstillinger i stifinder men så bliver filer i
stifinder også
"et tryks filer"

--
Mvh Edmund

Fra : Johnny Ravn

Dato : 10-08-02 18:47

>Funktioner / mappeindstillinger i stifinder men så bliver >filer i
> stifinder også
> "et tryks filer"
>

> --
> Mvh Edmund
Vil du prøve at skære det ud i pap til mig??

Fra : Edmund

Dato : 10-08-02 19:00

Johnny Ravn skrev:

> Vil du prøve at skære det ud i pap til mig??

Start stifinder.
Fra menulinjen i toppen vælg funktioner derefter mappeindstillinger
så kommer denne menu
http://home20.inet.tele.dk/edworks/etklik.GIF

Sæt prik i "et klik"
og jeg vælger så kun at understrege når man peger med musen

Hvis din XP er engelsk som min hedder det i stifinder
Tools / folder options

--
Mvh Edmund

Fra : Johnny Ravn