Sang fra "The Fast & the Furious"
Fra : Anders Hougaard

Dato : 10-08-02 17:23

Hejsa,

Jeg har ledt med lys og lygte (eller en halv time med winMX) efter den sang
fra TF&TF, der bliver spillet under SWAT-raid'en...Vi er lidt ovre i
pop-heavy/hård-nu-metal-halløj-genren, og jeg tror ikke det pågældende
nummer er med på det officielle soundtrack.
Kan nogen hjælpe?

Mvh.

Anders

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 10-08-02 17:38

Anders Hougaard wrote:
> [...]
> lidt ovre i pop-heavy/hård-nu-metal-halløj-genren, og jeg tror ikke
> det pågældende nummer er med på det officielle soundtrack.

Har du prøvet IMDB?
http://us.imdb.com/Soundtracks?0232500

Der ser ud til at være udgivet ihvertfald to soundtracks til filmen, så
nummeret bør næsten være på en af cd'erne. Jeg fandt en oversigt over
soundtracks ved at søge på "soundtracks" på google. Første hit var noget
søgemaskine-agtigt. Her fik jeg 3-4 hits.

/Nikolaj

Fra : Peter Juhl

Dato : 10-08-02 17:46

"Anders Hougaard" wrote:

> [...]
> pop-heavy/hård-nu-metal-halløj-genren, og jeg tror ikke det pågældende
> nummer er med på det officielle soundtrack.

Dope - "Debonnaire

Fra "Felons & Revolutionaries" (2000)

/Peter

Fra : Anders Hougaard

Dato : 10-08-02 18:21

> Dope - "Debonnaire
>
> Fra "Felons & Revolutionaries" (2000)
>
> /Peter

Mange tak!

Fra : Lars Ehlers

Dato : 10-08-02 19:53

On Sat, 10 Aug 2002 18:46:23 +0200, "Peter Juhl" <peter@post.tele.dk>
wrote:

>Dope - "Debonnaire
>
>Fra "Felons & Revolutionaries" (2000)

Tak for tippet, den kendte jeg ikke. Dope er ellers et udmærket band,
check out "Life" albummet.

--
Lars
San Francisco