Ny Flue fisker
Fra : Kim Sorensen

Dato : 10-08-02 16:56

Hej Gruppe,

Jeg er en gut der gerne vil igang med at flue fiske for alvor, derfor
søger jeg info omkring fluefiskeri.

Jeg er på udkig efter en siden hvor man gennem går alle de bacis ting
man har behov for at vide og hvilke stænger man skal vælge og hvordan
man binder kunder osv.

Så hvis der er en som kender en god side der tager en god rund tur så
man kan danne sig et billede hvor man skal starte og hvad man skal
starte med ville det være lækkert.

På forhånd tak

KVS

Fra : Ole Mose

Dato : 10-08-02 18:38

Jeg kan anbefale dig at kigge ind på www.fisketips.dk .
Klik på gruppen fluefiskeri. Når du har valgt den, kan du bl.a. se links til
videoer om fluefiskeri, som du kan se direkte på nettet.
I gruppen er der også mange nyttige spørgsmål og svar. Er der noget som ikke
er dækket ind, kan du også selv stille spørgsmål.

Mvh

Ole

www.fisketips.dk Dailog krydret med konkurrence

Fra : Kim Sorensen

Dato : 10-08-02 19:19

Tak for hjælpen Ole

Jeg vil gå ind og kigge på det og kan jo nok altid stille spørgsmål
her hvis de mangler:)

KVS

Fra : D-Fly

Dato : 11-08-02 00:55

> Tak for hjælpen Ole
>

> Jeg vil gå ind og kigge på det og kan jo nok altid stille spørgsmål
> her hvis de mangler:)
>

> KVS

responsen på dine spørgsmål er meget hurtig på fisketips.dk
kan virkelig anbefale den side , de fleste der inde er faktisk flue
fiskere..
men som tidligere foreslået af Ole så er ScoopStation.com virkelig fin med
alle deres fiske live streamming programmer .. er virkelig et kig hver

--
MvH
><((((º> D-Fly ><((((º>

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 10-08-02 19:07

> [...]
> Jeg er på udkig efter en siden hvor man gennem går alle de bacis ting
> man har behov for at vide og hvilke stænger man skal vælge og hvordan

Hej Kim,

Hér er en god side:

http://www.flycasting.dk/Dansk/Dansk.htm

Mvh.

Martin

Fra : Karl-Chr. Frølunde

Dato : 15-08-02 14:55

> Hej Gruppe,
>
> Jeg er en gut der gerne vil igang med at flue fiske for alvor, derfor
> søger jeg info omkring fluefiskeri.
>
> KVS

- gå du en tur på www.google.com og skriv "fluefiskeri". Du får rigeligt af stof på den måde.
Knæk og bræk!

K-C

Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 15-08-02 15:33

"Karl-Chr. Frølunde" <k-cf@sol.dk> wrote in message

> - gå du en tur på www.google.com og skriv "fluefiskeri". Du får rigeligt
af stof på den måde.
> Knæk og bræk!
>
> K-C

Det skal siges, at der ved et søg (også med yahoo) kan være rigtigt mange
gode sider, men det kan nogle gange være svært at deciffrere al
informationen, da der ofte er modstridende holdinger mht. begyndergrej,
beskrivelser af kasteteknik osv. Det kan dog være yderst interessant
læsning.

www.scoopstation.com har, som tidligere nævnt, en serie som er utroligt god,
lærerig og ikke mindst motiverende.

K.

Fra : Karl-Christian Frølu~

Dato : 17-08-02 21:11

"Karsten Hammer Hansen" <elektrosport@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> www.scoopstation.com har, som tidligere nævnt, en serie som er utroligt
god,
> lærerig og ikke mindst motiverende.
>

> K.

Tak for "fidusen". Det er alletiders site.

K-C