MS Windows
briani 27239
Lav hastig ved uploading af filer via ethe~
Fra : Peter Frederiksen

Dato : 10-08-02 15:51

Jeg har problemmer med lav overførselshastighed når jeg uploader fra win XP
pro. Jeg havde også problemet under winows 2000. Det gælder både for
ftp-overførsler og overførsler ved hjælp af delte mapper. Jeg kommer aldrig
over 800-900kB/s ved upload. Der er ingen problem med downloading, der har
jeg været oppe på 9MB/s.
Problemmet forsvinder dog under linux hvor jeg kan uploade med ca. 2MB/s
over ftp og ssh.
Er der nogle der kan hjælpe mig med at få min upload hastighed op?
--
Peter Frederiksen