Sikke en lykke
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 10-08-02 15:04

Så fik vi endelig samlede det klatremiljø rigtigt Og sikke en lykke det
spredte. De var selvfølgelig begge med til at gøre det hele meget mere
besværligt at samle, men da det endelig lykkedes var der høj spinden og leg
på det nye miljø. Hvor er jeg glad for at jeg besluttede mig for at
udvide

Randi

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 10-08-02 15:17

"Randi Skindbjerg Kristensen" <randi_k@post.cybercity.dk> wrote in
> [...]
> meget mere besværligt at samle, men da det endelig lykkedes var der
> høj spinden og leg på det nye miljø. Hvor er jeg glad for at jeg

Mit er blevet mødt med en hvis forsigtighed og de har kun dristet sig
halvvejs op. Men som kradsebrædt blev det straks taget i brug, så nu har de
i alle værelser undtaget køkkenet. Hold op hvor er det stort i øvrigt, NU
er jeg glad for det ikke blev Giganten ;) Så behøver man ikke noget
juletræ, lidt pynt på den der må være rigeligt.

Carsten Sørensen

Fra : marianne hellemose

Dato : 10-08-02 16:01

Hej Carsten og Randi
tillykke med det nye "møbel" ja begejstringen skal nok indfinde sig.
Hmm julepynt i form af pelsmus
på snor rundt om kradsetræet..........tjaa mine unger
ville tro at jeg havde "forladt" den virkelige verden og
var blevet bindegal *GGG* det MÅ jeg prøve, hvem
ved, det kan være I får julekort fra en gummicelle *GG*

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 12-08-02 07:39

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej Carsten og Randi
> tillykke med det nye "møbel" ja begejstringen skal nok indfinde
sig.

Ja, det er også sket nu. Da jeg kom hjem i går efter at have kigget på de
store katte i zoo om eftermiddagen, lå Fru V øverst i hængekøjen og Tortie
inde i hulen, så den kan de godt bruge :)

Carsten Sørensen

Fra : Christian Jonassen

Dato : 10-08-02 16:39

Jeg har også lavet et ret sejt kattemiljø, hvis jeg skal sige det selv )
Havde nogen for et år siden fortalt at jeg ville blive så "miljøskadet" at
jeg ville lade stuen ommøblere, så havde jeg blot rystet på hovedet af
dem....

HVis nogen vil se det så sig til...

Christian

Randi Skindbjerg Kristensen <randi_k@post.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aj36m9$3lr$1@news.cybercity.dk...

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 10-08-02 16:41

Til Til Til Til Til Til Til Til Til Til Til Til Til Til Til Til Til Til Til
[...]
Til

Randi

Fra : Lene Vang

Dato : 10-08-02 17:24

Vi vil da osse godt se dit, Randi

--
Hilsen

Lene Vang

"Randi Skindbjerg Kristensen" <randi_k@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:aj3cc6$ad2$1@news.cybercity.dk...

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 10-08-02 17:25

Det må i da også..... er igang med at loade billederne ind

Randi

Fra : Jette

Dato : 10-08-02 17:37

"Christian Jonassen" skrev:
> [...]
"miljøskadet" at
> jeg ville lade stuen ommøblere, så havde jeg blot rystet på hovedet af

Altså Christian, hvordan kan du overhovedet spørge! Her kommer du og
blærer dig med dit kattemiljø uden så meget som at inkludere et link til
et billede *tsk tsk tsk*

TIL!

Mvh. Jette