Menuhastighed på SonyEricsson R600
Fra : [2730]Rasmus

Dato : 10-08-02 13:52

Hej
Jeg overvejer at købe en R600 fordi jeg er sindsyg træt af at min T20 er så
sløv, men er der nogle der ved om menuen er blevet hurtigere og bedre end i
min T20'er.

Andre erfaringer er self. klart velkomne.

Rasmus
dontspamme@FJERNoncable.dk

Husk at fjerne "FJERN" ved reply!

Fra : Rune Christiansen

Dato : 10-08-02 14:25

"[2730]Rasmus" <dontspamme@FJERNoncable.dk> wrote in message
> [...]

> sløv, men er der nogle der ved om menuen er blevet hurtigere og bedre end

Hej Jeg har lige købt min R600 igår, men var også lidt skeptisk pga. af
tidligere modellers sløve menu-system.

Jeg havde mulighed for at prøve telefonen inden købet, og måtte sande at
ericsson stadig ikke helt er kommet over det problem.

Dog har telefonen så mange fordele, at jeg godt kunne overleve med en lidt
sløv menu. det er trods alt ikke så galt som min tidligere a2618, sh868 og
a1018s

Det til skal lige siges at jeg fik en god deal på den, dvs 800kr uden
abb/uden simlås

Fra : Stoffer

Dato : 10-08-02 15:42

> Det til skal lige siges at jeg fik en god deal på den, dvs 800kr uden
> abb/uden simlås

Hvor får man en sådan deal ???

Fra : [2730]Rasmus

Dato : 10-08-02 15:46

> Hvor får man en sådan deal ???

Jeg kan købe den på en "forlængelsescheck" fra sonofon - så det er vel
egentlig med abb., men det ville jeg jo have beholdt alligevel.

- Rasmus

Fra : Rune Christiansen

Dato : 10-08-02 17:56

"Stoffer" <horsens@danmark.dk> wrote in message

> Hvor får man en sådan deal ???

Det får man hos min lokale telefon pusher i telekaeden.

Men det er nok fordi jeg er gammel ven med sælgeren deroppe

btw så kan jeg højest sandsynligt skaffe én til, til samme pris.+ det løse
til mig for ulejligheden hvis nogen skulle være interesseret

Fra : [2730]Rasmus

Dato : 10-08-02 15:34

> Det til skal lige siges at jeg fik en god deal på den, dvs 800kr uden
> abb/uden simlås

Tak for det, det lader vist til jeg må finde en forhandler der har en med
strøm på så jeg kan være sikker på det er acceptabellt.

- Rasmus

Fra : **TRADS**

Dato : 10-08-02 15:36

jeg tror da ar den r600 er en ok tlf..Men jeg venter på at T200 kommer...

Fra : [2730]Rasmus

Dato : 10-08-02 15:43

> jeg tror da ar den r600 er en ok tlf..Men jeg venter på at T200 kommer...

Ja det er jo bare lige det at til 800 uden abb. så det vist ok - det får jeg
nok ikke en T200 lige med det første.

- Rasmus